سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی درباره فروش گل آنلاین

قوانین درست نگهداری از گل و گیاه

اگر علاقه دارید از آن ها نگهداری کنید در این قسمت از مقاله نکاتی درباره فروش گل آنلاین راهکارهای مناسب جهت مواظبت از گیاهان ارائه شده است که با شیوه کاری آن می توانید گیاهان قشنگی را پرورش دهید.اگر جز آن دسته اشخاصی هستید که از پرورش و نگهداری گل و گیاه مانند وقت و مقدار آبیاری ، کودهی ، میزان و مستقیم و غیر مستقیم بودن نور خورشید اطلاع ندارید.

گیاه به مرور زمان طراوت و تازگی خود را از دست می دهد و قارچ ،ویروس های متفاوتی را می گیرد.همانطور که اطلاع دارید گیاهان به نور خورشید احتیاج دارند.ولی اگر این نور در تابستان به گیاهان مستقیم بتابد گیاه را نابود می کند برای جلوگیری از این آسیب ها مقداری خاک و آب را با هم مخلوط کنید و روی شیشه گلخانه بزنید.

بعد در زمستان با بارش باران شسته می شود و نور کافی به گیاهان می رسد.چنانچه دوستدار  پرورش گل و گیاه هستید .در نگهداری از گل و گیاه موارد خیلی مهم و کاربردی وجود دارد، در ادامه با مقاله نکاتی درباره فروش گل آنلاین درباره موارد کاربردی و اصول درست نگهداری از گل و گیاه آشنا می شوید.

خاک را لمس کنید تا بدانید چه زمانی گیاهان خود را آبیاری کنید :احتمال دارد به چگونگی آبیاری گیاهان گلدانی خانگی اطلاع نداشته باشید در خیلی از گیاهان، قاعده طلایی این است که لایه روی خاک را تا یک اینچ یا بیشتر دست بزنید و لمس کنید تا متوجه خشکی شوید، این کار به این معنی  است که گیاه به آب احتیاج دارد.

اگر برگ های خشک یا بی رنگ دارید، احتمال دارد گیاه به آب بیشتری احتیاج داشته باشد.همیشه با آب پاش گیاهان را آبیاری کنید هم طور آب را روی برگ های آن آبپاشی کنید اینکار برای طراوت گیاهان خیلی مفید است.از چه آبی برای آبیاری استفاده کنید که این مطلب در مقاله نکاتی درباره فروش گل آنلاین نکاتی گفته شده :

1- آبی که در آن سبزی خیس کرده اید آب مناسبی برای گلدان ها می باشد.

2- آب آکواریوم ماهی را زمان عوض کردن دور نریزید ؛به دلیل اینکه مناسب ترین کود برای گل ها می باشد.

3- هر وقتی تخم مرغ آب پز کردید آب آن را دور نریزید به دلیل اینکه آب آن به علت دارا بودن املاح معدنی مناسب  ترین آب برای گلدان ها می باشد.

4- آب لوله کشی به علت داشتن کلر خوب است مستقیم برای آبیاری استفاده نشود بلکه 3-2 ساعت آب را در درون پارچ قرار داده و پس از آنکه ته نشین شد آن را استفاده کنید.

خوب است گیاهان را به جای آبیاری زیاد خشک نگه دارید : گیاهان کم آب نسبت به گیاهی که خیلی زیاد آبیاری شده است سریع تر ترمیم می شوند برای نجات گیاه ، احتمال دارد لازم باشد گلدان گیاه را تعویض کنید و ریشه های ناسالم و خاک خیس را پیش از انتقال گیاه به گلدان جدید پاک کنید.

در صورت عدم مطمعن بودن به گیاهان خانگی کود ندهید : گیاهان خانگی به کود احتیاج ندارند این نکته  مقاله نکاتی درباره فروش گل آنلاین گفته شده منظور این است مگر آنکه در سعی و تلاش برای رشد باشند. اگر از میزان و یا مدل کود برای استفاده در وقت کاشت اطمینان ندارید،خوب است از این مرحله چشم پوشی کنید.

کود دهی خیلی زیاد احتمال دارد سبب به از بین رفتن گیاه به جای یاری به آن شود.گیاهان خانگی به محیط یکنواخت علاقه دارند : ما به شما توصیه می کنیم پیش از جدا کردن گیاه ، آن را در خانه قرار دهید. گیاهان وقتی رشد می کنند که به محیط اطرافشان عادت و نور لازم دریافت کنند.

دما نیز در رشد گیاه خیلی مهم است. دمای متغییر سبب شوکه شدن گیاه خواهد شد.و بنابراین سبب به ضرر رساندن و یا حتی مرگ گیاه می شود.خیلی از گیاهان درجه حرارت 65 تا 75 فارنهایت را ترجیح می دهند.گیاهان کوچک تر، زودتر از بقیه گیاهان در حال رشد هستند.

تحقیقاتی که در مقاله نکاتی درباره فروش گل آنلاین فهمیدن که همیشه خوب است گیاهان کوچک انتخاب کنید و خریداری کنید به این علت که گیاهان کوچک تر بیشتر امکان رشد در خانه دارند همین طور ریشه های بزرگی دارد تا به بالا برسد.ولی گیاهان بزرگ تر تا وقتی که ریشه ها به رشد برسند، رشد نخواهند کرد.

گیاهانی که به نور کم احتیاج دارند درون حمام قرار دهید : گیاهان کم نور ، به نور کمی احتیاج دارند، یک پنجره حمام کوچک که هیچ نور مستقیمی ندارد، منبع خوبی از نور برای این مدل از گیاهان است. دوش منبع مهم آب نیز خواهد بود،ولی مستقیما از لوله عبور نمی کند ،رطوبت ایجاد شده وقتی که دوش می گیرید کافی است.ثبا چک کردن خاک به سدگی برطبق نکات اول می توانید احتیاج گیاه به آب را متوجه شوید.

آبیار عمیق به جای آبیاری سطی و مکرر

وقتی که گیاه سطحی و به طور منظم آبیاری شود تنها ریشه های بالا قادر به گرفتن آب کافی هستند و احتمال دارد گیاه سوخت مورد احتیاج برای زنده ماندن را دریافت نکند.آب دادن عمیق که لازم به آبیاری زیاد گیاهان است، به همه ریشه ها اجازه می دهد تا از آن تغذیه شوند.

برای جلوگیری ازآبیاری زیاد تر  از معمول گیاه به آرامی به گیاه آب دهید و مواظب وقتی باشید که آب دیگر از خاک تخلیه نمی شود.زمانی که متوجه این مورد شدید، آن را قطع کنید.از بین بردن برگ های صدمه دیده به گیاهان یاری می کند تا دوباره رشد کنند. این چیزی مشابه کوتاه کردن انتهای موها برای یاری به رشد دوباره است.

پس از زمستان،زمانی که برگ ها تغییر رنگ دادند به راحتی آن ها را هرس کنید.گیاهان را با کندن درون گلدان جدید قرار ندهید:در مقاله نکاتی درباره فروش گل آنلاین به این نکته توجه کنید که با دست کندن گیاه نه تنها ساقه ها بلکه برگ ها، و شکوفه را آسیب می زند و ریشه ها را نیز از بین می برد. ریشه های صدمه دیده باید پیش از اینکه به طور کامل مواد مغذی را مصرف کنند درمان یابد، بنابراین کندن گیاهان از گلدان هیچ وقت مناسب نیست.