سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشهورترین گل فروشی آنلاین

چه عواملی بر طول عمر گل ها تاثیر دارند

به گفته مقاله مشهورترین گل فروشی آنلاین چه تصمیم داشته باشید برای خودتان گل سفارش بدهید و چه تصمیم داشته باشید از فردی به عنوان کادو، گل بگیرید، کافی است بدانید شیوه های درست نگهداری گل های پر طراوت و افزایش طول عمر آن ها چه چیزی هست و کدام اساس و اصل سبب خواهند شد تا شما مدت وقت زیادتری را به تماشا لبخند گل های پر طراوت خود باشید.

این اساس برای شما در راه نگهداری گل ها یتان به شباهت چراغ راهنمایی عمل خواهند کرد که در آخر رعایت آن ها پر دوام لبخند گل های شما می باشد. ما در مقاله مشهورترین گل فروشی آنلاین حاضر تلاش می کنیم تا شما را با شیوه های درست نگهداری و بالابردن طول عمر گل های پر طراوت آشنا کنیم .

اساس پر اهمیت که روی طول عمر گل های تازه شما اثر گذارند : بیایید در شروع و پیش از اینکه سراغ موارد اصلی و گام های 14گانه نگهداری و بالا بردن طول عمر گل های پرطراوت برویم، چند اساس پر اهمیت و اصلی را به همراه یکدیگر دوره کنیم. این اساس بر هر قانون و شیوه ای در نگهداری گل های پر طراوت مقدم هستند.

بدین طرز که در آغاز خرید خود چه به طور آنلاین صورت گیرد و چه به طور سنتی، باید این موارد به دقت رعایت شوند تا شیوه های دیگر بتوانند بطوری بهتر عمل کنند. همراه ما در مقاله مشهورترین گل فروشی آنلاین باشید .

اساس اول : انتخاب مدل گل ها در اهمیت ترین قدم شماست

در وحله ی اول باید آگاه باشید که مدل گل هایی که در اختیار دارید و انتخاب می کنید، قدم پر اهمیت شماست. همانطور که می دانید مدل گل ها خیلی مختلف اند و هر گل، از دید طول عمر با گل های دیگر اختلاف دارد. بعضی اوقات شما گلی را انتخاب می کنید که بطرز طبیعی عمر کمتری دارد.

پس بدین طور نباید انتظار داشته باشید تا شیوه های نگهداری، طول عمر این گل ها را قبل بالا ببرد ، بلکه این شیوه ها در قبال این گل ها به شما یاری خواهد کرد تا بتوانید از عمر مناسب آن ها فایده کامل ببرید؛ در مقابل، بعضی از مدل های گل ها وجود دارند که بصورت طبیعی طول عمر بیشتری دارند، در حال حاضر اگر این گل ها انتخاب شما باشند.

به طور اتوماتیک می توانید انتظار طول عمر زیادتری از آن ها داشته باشید. علاوه بر این، شیوه هایی که در ادامه مقاله مشهورترین گل فروشی آنلاین خواهیم گفت، به شما یاری خواهند کرد طی این وقت به درستی از آن ها نگهداری کنید و بطور معمول آن ها را خوشحال و شاد ببینید و از نهایت عمر آن ها استفاده کافی ببرید.

برای نمونه در هر دو گروهی  که گفته شد می توانیم مدل های زیادی را عنوان کنیم: برای دسته ای که گل ها در آن عمر کمتری دارند می توانیم به گل هایی شامل ارکیده فلونوپسیس به طور شاخه بریده اشاره کنیم و برای دسته دوم، مدل هایی مانند گل آنتریوم یا ارکیده از گونه سیمبیدیوم را اسم ببریم.

که عمر زیادتری از 2 هفته تا 4 هفته را شامل می باشند بعد در انتخاب مدل گل ها در وحله اول، خوب عمل کنید.

اساس دوم : کیفیت اولیه گل ها را از یاد نبرید

بعضی اوقات اتفاق رخ می دهد که شما گلی را انتخاب می کنید که از دید مدل و نژاد، جزو گل هایی با دوام بالا و طول عمر زیادتری است ولی از کیفیت کمتری دارا است؛ همین علت کافیست تا شما نتوانید از عمر این گل نهایت لذت و استفاده را ببرید. کیفیت برای انتخاب گل های پر طراوت تمام چیز ها است.

کافی است در گام اول بعد از انتخاب گل هایی با طول عمر بیشتر، به تازگی و کیفیت آن ها نیز دقت کنید و سعی کنید از گل هایی با کیفیت بهتر و مناسب تر بهره ببرید تا شیوه هایی که در ادامه در مقاله مشهورترین گل فروشی آنلاین ذکر می کنیم اثرگذار واقع شوند.

برای اطمینان از این نکته می توانید به سراغ گل های غنچه با کیفیت بیشتر بروید. در حال حاضر شما می توانید از گل های غنچه انتظار کیفیت و و مقاومت و عمر بیشتری را داشته باشید

اساس سوم : از اساس نگهداری و تغذیه گل ها اطلاع داشته باشید

این اساس همان موضوعی است که قرار است ادامه مقاله را به آن مختص کنیم . زمانی که به مدل گل ها و طراوت آن ها دوجه کردید و گل هایی با کیفیت و پر طراوت را انتخاب کردید و به فضا خود چه خانه و چه محل کار خود آوردید، کافی است از این بعد اساسی را در قبال نگهداری و تغذیه آن ها به درستی رعایت کنید تا در آخر عمر گل های شما خوب باشد.

و لبخند گل ها، هر روز به شما سر زندگی و طراوت می دهد. ما در ادامه اساسی را نام خواهیم برد که بتوانید گام به گام با رعایت آن ها گل هایی با طراوت را نگهداری کنید و از آن ها نهایت لذت ببرید .

گام دوم : از آب گرم برای گلدان خود به کار ببرید

شاید تصور کنید که گل های پر طراوت را باید در گلدانی پر از آب سرد و خنک جای دهیم تا احساس شادی و تازگی به آن ها دست دهد، ولی لازم است آگاه باشید که احتیاجی به قرار دادن گل های شاداب درون آب سرد نیست، به دلیل اینکه ساقه های تشنه گل های پرطراوت شما، در جذب آب گرم یا ولرم خیلی خوب تر عمل می  کنند.

و همین علت کافی است تا گل های شما در گام اول به نحوه بهتری آب مناسبی را از راه ساقه های خود جذب کنند تا پردازش طول عمر و نگهداری آن ها به درستی صورت گیرد. بعد در این گام یقین پیدا کنید که گلدان خود را با آب ولرم مملو شده است؛ لازم است آگاه باشید خوب ترین دمای آب برای گلدان شما، دمایی میان 40 تا 45 درجه سانتی گراد است .

گام سوم : غذای گل ها را به آب گلدان خود بیفزایید

غذای گل ها خاصیتی  زیادی برای گل های تازه شما خواهد داشت. اولین نکته آن جلوگیری از رویش باکتری داخل آب گلدان است که سبب خواهد شد گل های شما طول عمر زیادتری داشته باشند. نکته بعدی یاری به گل ها برای سریع کردن پردازش جذب آب و مواد مورد احتیاج آن هاست.

غذای گل ها یاری می کند تا گل ها مواد مورد احتیاج خود برای بالا بردن طول عمر خود را به درستی از آب جذب کنند. کافی است اطلاع داشته باشید حتما نباید غذای مورد احتیاج گل ها را سفارش دهید.

گام چهارم : گل های خود را تمیز کنید

تمیز کردن گل های تازه از نکات بسیار مهمی دارا است. گل هایی که به صورت درست درون گلدان جای می گیرند مناسب تر از گل هایی که به صورت نامنظم جای می گیرند عمر خواهند کرد. در نتیجه به صورت درست آن ها را تمیز کنید و در بغل یکدیگر بچینید تا برای جای گرفتن در گلدان تان، شکل مخصوصی داشته باشد.

در این وحله تلاش کنید برگ های فاسد گل های خود را از ساقه برش زنید. حتی کافی است برگ هایی که حس می کنید درون گلدان جای می گیرند را نیز برش بزنید،علتی که در مقاله مشهورترین گل فروشی آنلاین گفته شده این است که حضور برگ ها درون گلدان سبب خواهد شد محیطی خوب برای رویش باکتری ها بوجود آید .