سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل های ولنتاین فروش گل آنلاین

گل های ولنتاین

در مقاله گل های ولنتاین فروش گل آنلاین گفته شده که زمانی که به روز ولنتاین نزدیک می‌ شویم و عاشقان از چند ماه قبل برای این روز برنامه‌ ریزی می‌ کنند تا به شخصی که به آن علاقه دارید سورپرایز کرده و برای او خاطره‌ای خوب رقم بزنید. شاید کادو ای خیلی هزینه زیاد تهیه کرده باشید.

خوب ترین شکلات را خریده و از باکیفیت ‌ترین شیرینی ‌فروشی منطقتان، خوب ترین کوکی ‌ها و کاپ‌کیک‌ ها را سفارش داده باشید، ولی تنها چیزی که می ‌تواند این روز را بهتر کند، گل است، کادویی که اگر خوب انتخاب شود، جای همه آن شکلات ‌ها، هدایا و ... را انجام می ‌دهد.

در این مقاله گل های ولنتاین فروش گل آنلاین هدف داریم به مواردی بپردازیم که در سفارش گل ولنتاین باید به آن‌ ها توجه کنید.وقتی که از ولنتاین و کادو روز ولنتاین حرف می زنیم ، نمی توانیم از گل ها به عنوان اساسی ترین انتخاب برای این روز خیلی پر اهمیت یاد نکنیم. گل ها پای ثابت همه مراسم ها و میهمانی های ما در مراسم های متفاوتی بوده اند.

و ممکن است بتوان گفت که روز ولنتاین، یکی از اساسی ترین شکل حضور آنهاست؛ به شکلی  که بین گل ها و ولنتاین پیوند قوی برقرار است. گروه آی لیلیوم با تجربه سال ها حضور در محیط گل و گیاه کشور و شناخت با رفتار و علایق مشتریان عزیز، مقاله حاضر را به علت کامل کردن برای سفارش گل در این روز خیلی دوست داشتنی آماده کرده است.

تا بتواند قدمی پر اهمیت در جهت برطرف کردن احتیاج های علاقه مندان به گل و گیاه را فراهم کند. با ما همراه باشید تا در این مقاله گل های ولنتاین فروش گل آنلاین شما را با چطور خرید گل و رعایت موارد پر اهمیت در این موضوع آشنا کنیم .

ارسال گل در ولنتاین

ممکن به طور مطمعن نتوانیم بیان کنیم که در چه زمانی سنت کادو دادن و ارسال گل در روز ولنتاین بین مردم در همه دنیا معروف شد، ولی می توانیم رخداد ارسال گل برای گفتن پیام های عاشقانه را به "چارلز دوم" در قرن 18ام بعد از میلاد در سوئد نسبت دهیم که از گل برای گفتن پیام های عاشقانه خود به کار برد.

بطوری که بعد از این رخداد، زبان گل ها یا همان"Floriography" همچنین، بین مردم همه دنیا معروف شد و اشخاص با استفاده از این گل ها توانستند پیام های پنهانی  شده خود را به یکدیگر ارسال کنند. امروزه مردم در همه جهان  در روز 14 ام فوریه یا به عبارتی 25 بهمن ماه در کشورمان، این روز را جشن می گیرند.

و به همدیگر گل و کادو های دیگری کادو می دهند. ممکن است به طور مطمعن بتوانیم بگوییم که ارسال گل در روز ولنتاین مناسب ترین کادو ای است که اشخاص از آن برای گفتن پیام های عاشقانه خود استفاده می کنند. به همین دلیل در ادامه مقاله گل های ولنتاین فروش گل آنلاین حاضر، ایده هایی به خاطر سفارش کادو و مدل گل در این روز به همراه موارد کاربردی را بازگو خواهیم کرد.

تا کمک های کاملی را در این باره داشته باشید، ولی اجازه دهید قبل از آن که به عنوان ذکر شده بپردازیم، علل علاقه گل رز به عنوان هدیه اساسی روز ولنتاین را با یکدیگر وارسی کنیم.

علل علاقمندی گل رز برای کادو ولنتاین چیست

گل ها در مدل ها و شکل های همراه با رنگ های خیلی مختلفی عرضه می شوند، ولی به چه دلیل صرفا گل رز و بویژه رنگ قرمز آن، علاقمندی  زیادی را برای کادو دادن در روز ولنتاین پیدا کرده است؟ پرسشی که ممکن است ذهن خیلی از ما را درگیر کرده باشد؛ باید بگوییم به صورت سنتی گل سرخ، گل عشق به شمار می آید.

و همین علت است برای علاقمندی این گل در کادو دادن در روز عشق؛ ولی فقط این علت برای این علاقمندی این گل کافی نیست. رنگ و مدل گل رز سمبلی از انتقال احساسات عمیق از جمله هیجان، عشق و تمایلات قلبی می باشد و برخی چنین کاربردی در طول تاریخ و به ویژه در حیطه floriography داشته است.

گل های رز، تاریخ بیشتری و پر جنب و جوشی داشته اند؛ بر اساس تحقیقات مقاله گل های ولنتاین فروش گل آنلاین ، گل رز 35 میلیون سال قدمت دارد و تقریبا 150 از مدل این گل قشنگ را می توان تنها در نیم کره شمالی زمین پیدا کرد. گل رز را به علت فراگیری زیاد، می توان تقریبا در هر مکانی پیدا کرد.

همینطور خوب است بدانید گل رز قرمز در داستان های زیادی گل دوست داشتنی الهه عشق، به معنی "ونوس" بوده است تا همین نکته همچنین علتی شود بر علاقمندی این گل نزد دلباختگان و عاشقان؛ از این جهت این گل کادو ای عالی برای روز ولنتاین می باشد.

ممکن است سفارش دسته گلی پر از گل رز شیوه ای خیلی عالی برای ارسال پیام عشق تان باشد! حال هدف داریم در ادامه مقاله حاضر به ایده هایی درباره سفارش گل برای ارسال و کادو دادن روز ولنتاین صحبت کنیم؛ پس با آی لیلیوم همراه باشید .یکی از ایده های مناسبی که می توانید در کادو دادن گل در روز ولنتاین از آن به کار ببرید.

ترکیب گل ها با دیگر کادو های شما می باشد. در این حیطه می توانید خلاقیت به کار بدهید و مدل چیدمان گل ها را پیش کادو های خود به مدلس ترکیب کنید که در دید اول جذابیت خود را به تماشا بگذارد . سفارش می کنیم برای استفاده از این ایده اولا از سبد های بزرگ استفاده کنید تا بتوانید گل ها را در پیش دیگر کادو ها در یک مدل ثابت جای دهید.

دقت داشته باشید در این شکل از کادو دادن، رعایت هارمونی رنگ ها و مدل چیدمان گل ها در پیش دیگر کادو ها از اهمیت زیادی دارا است.

سبد گل رز

یکی دیگر از ایده ها و مدلهایی که می توانید در روز ولنتاین برای کادو دادن گل از آن به کار ببرید، کادو دادن یک سبد گل رز می باشد. یکی از فوایدی که این مدل از طراحی برای شما به ارمغان می آورد، این است که می توانید در پیش سبد گل خود از کادوهاس دیگری نیز استفاده کنید.

و المان های دیگری را به آن بیفزایید. برای این عنوان باید تناسب مناسبی میان حجم گل ها در سبد گل و همینطور کادو های خود در نظر بگیرید . یقینا یک سبد گل پر از گل رز خوب ترین کادو ای است که می توانید برای روز ولنتاین از آن به کار ببرید .

دسته گل رز

یکی دیگر از ایده های کادو دادن گل در روز ولنتاین، کادو دادن آن، بطور دسته گل می باشد . دسته گلی پر از گل رز یکی از علاقه مند ترین مدل های دیزاین در روز ولنتاین به حساب می آید . اینکه دسته گل خود را در مدل معینی از کاغذ های دیزاین گل رنگارنگ در نظر بگیرید.

و یا بدون هیچ کدام از این المان های دیزاینری از گل ها بطور آزادانه استفاده کنید، به سلیقه شما وابسته است. کادو دادن و ارسال یک دسته گل پر از گل رز بدون دلیل انتخابی مناسب از نظر مقاله گل های ولنتاین فروش گل آنلاین برای عشق زندگیتان است .