سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیاهان تابستانه فروش گل آنلاین

گیاهان تابستانه

در مقاله گیاهان تابستانه فروش گل آنلاین می پردازیم به تابستان فصلی که  سرسبز است و گل‌ ها و گیاهان زیادی است و گل ‌هایی که در این فصل رشد می کنند همیشه سبب قشنگ شدن پارک‌ ها و خانه ها می‌ شوند گل ‌های تابستانی،مدل گل هایی هستند که در فصل تابستان رشد و زیاد می شوند.

برخی از این گل ‌ها فقط قشنگی دارند و بعضی دیگر علاوه بر قشنگی،برای مصارف گیاهی و دارویی و غذایی می توان استفاده کرد.گل ‌های تابستانی گل هایی که در خانه می شود نگه ‌داشت.این کار سبب می ‌شود طراوت منحصر به فردی به خانه وارد کند و روحیه اشخاص خانه را بهتر شود.

در این مقاله گیاهان تابستانه فروش گل آنلاین می ‌خواهیم بعضی ازگل ‌هایی که در فصل تابستان رویش می‌ کنند نام ببریم:

گل همیشه ‌بهار :

یکی از گل‌هایی که در این فصل رشد می کند گل همیشه‌ بهار است.این گل در شمال آمریکا و اروپا رشد می کند.گل همیشه ‌بهار،از مدل گل‌ هایی است که اضافه بر قشنگی،دارای خواص گیاهی و دارویی هم دارد.این گل به رنگ‌ های نارنجی،مسی و طلایی رویش می‌ کند و رنگ روشن و جذابی دارد.به همین علت شادی و تازگی و طراوت را در این فصل به باغ می بخشد.

گل همیشه ‌بهار گلی که یک ‌ساله است.و ارتفاع آن تقریبا کوتاه تر  از پنجاه سانتی‌ متر و برگ‌ های آن به طرز ،ساده ،بیضی، خمیده، و پر از کرک و به رنگ سبز مایل به قهوه‌ای است.یکی دیگر از خاصیت این گیاه،خاصیت دارویی برای مو های سر است به شکلی که که روغن گرفته ‌شده را به موی سر می زنند تا ضخامت ریشه موی سر زیاد شود

توانایی فولیکول ‌های را همچنین زیاد می کند و از ریزش مو جلوگیری می ‌کند.همینطور این گل در درمان عفونت گوش به کار می رود.و همینطور برای درمان درد های قاعدگی و اختلالات قاعدگی زنان خیلی فایده دارد.در آلمان گل همیشه ‌بهار به “زعفران فقرا” معروف است،به این علت که  درگذشته از این گل خوراکی برای رنگ دادن به غذا ها به کار می رفت.

گل ادریسی :

یکی دیگر ازگل‌ های تابستانی که در مقاله گیاهان تابستانه فروش گل آنلاین آمده،گل ادریسی است.این گیاه در ایران به اسم ارتانزا هم معروف است.این گل ‌ها از آخر بهار تا اوایل پاییز قشنگی منحصر به فردی به گلدان شما می ‌بخشند.تقریبا 70 تا 75 مدل گل ادرسی وجود دارد که بیشتر آن‌ها به طور بوته یا درختچه هستند.

و بیشتر مدل های آن سفید رنگ است اما به رنگ ‌های آبی،سرخ،صورتی و بنفش هم می توان آن را دید.در حقیقت رنگ این گل وابسته به آن است که خاک آن به چه اندازه قلیایی است و همینطور یون های فلز های مختلف آن چند درصد است.این گیاه برخلاف بعضی گل‌های تابستانی که خاصیت زیادی دارد فقط جنبه قشنگی و جالبی دارد و خوردن آن احتمال دارد مواد سمی را داخل بدن انسان کند.

گل مینا :

این گل خواص ملین کننده دارد که بواسطه این خواص می تواند یبوست  را درمان کند.از پمادی که از این گل بدست می آید برای درمان بیماری ‌های پوستی و اگزما،استفاده می‌شود.کمپرس داغ جوشانده گل مینا برای برطرف کردن گرفتگی عضلات و دردهای موضعی می توان استفاده کرد.

البته زنان باردار باید دقت داشته باشند که از دم ‌کرده این گل میل نکنند به این دلیل که مصرف آن سبب می‌ شود انقباض‌ های رحمی بوجود آید.این گل از گیاهان دارویی است که احتمال دارد در خیلی از عمل ‌های جراحی تداخل ایجاد کند به همین علت کسانی که عمل جراحی دارند باید دقت کنند که پیش از عمل از مصرف این گل جلوگیری کنند.

گل استیلب :

گل استیلب،گیاهی چندساله با گل‌ های قشنگ،جذاب، رنگارنگ و نازک است. این گل بومی قاره آسیا و شمال آمریکا می‌باشد.این گل احتمال دارد نازک به نظر برسد اما پر دوام استو به راجتی رشد می‌ کنند و زمان بیشتری دوام می آورد.برای رشد این گل از نظر مقاله گیاهان تابستانه فروش گل آنلاین ، نور ملایم احتیاج است.

و احتمال دارد این گل‌ ها در نور مستقیم بسوزد.رطوبت خاکی که برای این گل استفاده می شود باید رشد متوسط و یا کمتر از متوسط باشد و وقتی که باران می بارد خاک آن در آب غرق نشود اما باید اطمینان داشته باشید که مرطوب است و اگر باران نبارید به آن آب دهید.برای اینکه این گل در بهار سال بعد رشد کند.

خوب است وقتی که فصل سرما فرا رسید و برگ ‌ها آن زرد شد،برگ ‌های زرد آن را برش بزنید. این گل سبب می‌ شود که پروانه ‌ها را به طرف خود جلب کند.گل استیلب از ندل گل هایی است که طرفداران زیادی به خود دارد و در بیشتر مناطق جهان رشد می کنند.بهترین وقت برای رشد و تکثیر این گیاه، آغاز بهار یا آخر زمستان است.

گل سوسن سیاه ‌چشم :

یکی از پر طرفدارترین گیاهان تابستانه فروش گل آنلاین شرکت آی لیلیوم، گل سوسن سیاه‌ چشم است.این گل هم با اسم کوکب کوهی معروف است.این گل بومی آمریکای شمالی بوده و قشنگی شگفت انگیزی را به محیط باغچه و پارک می‌ بخشد.این گل به رنگ‌ های قرمز،نارنجی و زرد رشد می کند.

و برای رشد به نور لازم و آبیاری مرتب احتیاج دارد.شکوفه‌های زرد این گیاه نماد عدالت است. این گل از اعضا گروه گل آفتابگردان است.این گیاه می ‌تواند تا حد 90 سانتی ‌متر ارتفاع رشد کند و حدود 15 سانتی‌ متر هم برگ ‌هایش رشد کند.این گل هم برای مصارف گیاهی،استفاده می شود.

در طب سنتی از ریشه این گیاه برای بالارفتن سیستم ایمنی بدن استفاده می ‌کنند.همینطور این گیاه‌ دارویی برای سرما خوردگی است.وقتی که این گیاه را در آب کی جوشانید می ‌تواند درمان مناسبی برای جراحت و آماس باشد.همینطور از این گیاه برای درمان مارگزیدگی هم به کار می برند.

گیاه خواص ادرارآور دارد.و از عصاره این گیاه بطرز قطره‌ای برای درمان درد گوش بکار برد.این گیاه ضرر و مریضی هایی دارد که از آفات آن می ‌توان به حلزون ‌ها و از مریضی هایی که به آن حمله می‌ کنند می ‌توان در این مقاله گیاهان تابستانه فروش گل آنلاین به مریضی سفیدک پودری و زنگ نام برد.