سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل فروشی آنلاین تخصصی

اصول پراهمیت که روی طول عمر گل های تازه شما تاثیر گذارند

بیایید در شروع و پیش از اینکه سراغ تذکرات اصلی و قدم های چندگانه نگهداری و بالا بردن طول عمر گل های تازه برویم، چند اصل پر اهمیت و پایه ای را به همراه یکدیگر دوره کنیم.این اصول بر هر قانون و شیوه ای در داشتن گل های تازه اولویت دارند؛بدین شکل که در شروع خرید خود چه به صورت گل فروشی آنلاین تخصصی صورت گیرد و چه به صورت سنتی،باید این تذکرات به دقت رعایت شوند تا شیوه های دیگر بتوانند به صورت عالی عمل کنند.همراهمان باشید .

اصل اول : انتخاب مدل گل ها پر اهمیت ترین قدم شماست

در قسمت ی اول باید بدانید که مدل گل هایی که در اختیار دارید و انتخاب می کنید،قدم مهم شماست.همان طور که می دانید نوع گل ها بسیار متفاوت اند و هر گلی که از گل فروشی آنلاین تخصصی خریداری می شود،از نظر طول عمر با گل های دیگر مختلف دارد.گاهی شما گلی را انتخاب می کنید که بطور طبیعی عمر کمی دارد.

پس بدین صورت نباید انتظار داشته باشید تا شیوه های نگهداری،طول عمر این گل ها را بیش از حد بالا ببرد،بلکه این شیوه ها در مقابل گل هایی که از گل فروشی آنلاین تخصصی شرکت آی لیلیوم خریداری می کنید به شما یاری خواهد کرد تا بتوانید از عمر مفید آنها بهره لازم را ببرید؛در مقابل، بعضی از مدل گل ها وجود دارند که بطور طبیعی طول عمر زیادی دارند.

حال اگر این گل ها انتخاب شما باشند،به صورت پیش تصور می کنید انتظار طول عمر بیشتری از آنها داشته باشید.اضافه بر این، شیوه هایی که در ادامه خواهیم گفت،به شما یاری خواهند کرد طی این وقت به خوبی از آنها نگهداری کنید و همواره آنها را تازه و شاداب ببینید و از نهایت عمر آنها لذت کافی ببرید.

برای نمونه در هر دو دسته ای که نام برده ایم می توانیم مثال های زیادی را نام ببریم:برای گروهی که گل ها در آن عمر کمی دارند می توانیم به گل هایی از قبیل ارکیده فلونوپسیس به صورت شاخه بریده اشاره کنیم و برای گروه دوم،نمونه گل آنتریوم یا ارکیده از گونه سیمبیدیوم را اسم ببریم که عمر خیلی طولانی از 2 هفته تا 4 هفته را دارا می باشند.

پس در انتخاب مدل گل هایی که از شرکت گل فروشی آنلاین تخصصی در مرحله اول ،عاقلانه عمل کنید. چون هیچ گونه خدمات پس از فروشی وجود ندارد و همچنین گلی را باید خریداری نمایید که زمان زیادی را برای شما بماند تا از وجود آن بهره مند شوید.

اصل دوم : کیفیت اولیه گل ها را از یاد نبرید

ممکن است گاهی پیش می آید که شما گلی را انتخاب می کنید که از نظر مدل و اصل،قسمت گل هایی با مقاومت زیاد و طول عمر بیشتری است اما از کیفیت پایینی برخوردار است؛همین علت کافیست تا شما نتوانید از عمر این گل نهایت استفاده را ببرید. کیفیت برای انتخاب گل های پر طراوت و تازه همه چیز است.

کافی است در گام اول بعد از انتخاب گل هایی با طول عمر بالا،به طراوت و کیفیت آنها نیز توجه کنید و سعی کنید از گل هایی با کیفیت بالا و ممتاز بهره ببرید تا شیوه هایی که در ادامه ذکر می کنیم موثر واقع شوند.برای اطمینان از این مورد می توانید به سوی گل های غنچه با کیفیت بالا بروید.معمولا شما می توانید از گل های غنچه انتظار کیفیت و ماندگاری و عمر طولانی تری را داشته باشید .

اصل سوم : از اصول نگهداری و تغذیه گل ها آشنایی داشته باشید

این اصل همان اصلی است که قرار است ادامه مطلب را به آن اختصاص دهیم.زمانی که به مدل گل ها و طراوت و تازگی آن ها دقت کردید و گل هایی با کیفیت و پر طراوت را انتخاب کردید و به محیط خود چه منزل و چه اداره خود آوردید،کافی است از این بعد اصولی را در شیوه نگهداری و تغذیه آنها به خوبی رعایت کنید تا در نهایت عمر گل های شما بالا باشد.

و لبخند گل ها،هر روز به شما سر زندگی و با نشاطی را بدهد.ما در ادامه اصولی را نام خواهیم برد که بتوانید گام به گام با رعایت آنها گل هایی با طراوت و تازه را نگهداری کنید و از آنها لذت ببرید .گل فرزیا یکی از خوشبوترین گل هایی است که می توانید در گل فروشی آنلاین تخصصی آی لیلیوم بیابید.رایحه تند و تیز گل فرزیا با عطر بسیار متفاوت و زیبایش چیزی کم از برجسته ترین رایحه های دنیا ندارد.

و با استشقاقش احساس شادابی و تازگی درونتان پر می شود.دیگر از ویژگی های گل فرزیا این است که در رنگ های مختلفی مثل سفید، زرد، بنفش، قرمز و صورتی یافت می شوند.فرزیا مناسب ترین انتخاب برای دسته گلهای بهاری است.هدایای گلی که برای مناسبت های دوستانه و خودمانی برای روابط صمیمی و دوستداشتنی تان در نظر دارید را با زیبایی گل های فرزیا و رایحه معطر و مست کننده شان طراحی کنید.

از گل فرزیا بیشتر بدانید

قبل از هر چیزی کافی است در رابطه با گل فرزیا این را بدانید که این گیاه بومی آفریقای جنوبی است.فرزیا از جمله گل های بهاری است.این را از حساسیت بالایش به سرما نیز می توانید حدس بزنید.زمان گلدهی گل فرزیا تقربیا از اوایل اسفند ماه در زمستان آغاز می شود و تا آخر خرداد ماه ادامه پیدا می کند.

اگر آنقدر خوش شانس باشیم که تابستان ملایم در پیش رو داشته باشیم می توانید منتظر گلدهی این گیته در فصل تابستان نیز بمانید.و از زیبایی و رایحه خوبش استفاده کنید.آبدهی گل فرزیا از جمله تذکراتی است که الزاما در نگهداری آن دقت نمایید.آبیاری این گل به طرز روزانه است ولی توجه داشته باشید که ریشه این گل را به هیچ عنوان خیس نگذارید.

ولی خاکی که کمی مرطوب باشد می تواند به رشد این گل یاری زیادی داشته باشد.برای بدست آمدن خاک مناسب فرزیا توجه داشته باشید که مواد غذایی زیادی در خاک این گیاه موجب ضرر رساندن به ریشه و در نتیجه پوسیدگی آن می شود.به همین علت می توانید خاطر جمع باشید که نیاز نیست به طور دائم اقدام به کود دادن یا تعویض خاک این گیاه کنید.

این مطلب تنها برای گل فرزیا می باشد شما بعد از خرید گل خود می توانید به گل فروشی آنلاین تخصصی شرکت ما زنگ بزنید و در مورد شرایط نگه داری گل های خود بیشتر بدانید.