سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش گل آنلاین ارزان قیمت

انواع گل ها

بیش از 250000 گونه گیاه گلدار در جهان وجود دارد که عده ی قابل توجهی از آن را شرکت فروش گل آنلاین ارزان قیمت آی لیلیوم برای شما عرضه می کند:

1- پیاز گل لاله

پیاز گل لاله در قرن هفدهم میلادی در هلند،از طلا با ارزش تر بود!لاله نشانه از جاودانگی،سرزندگی و عشق است.که شرکت فروش گل آنلاین ارزان قیمت این کالا را عرضه می کند.

2- گل آستر

مدن های باستان برای دفع ارواح شیطانی برگ های گل آستر (ستاره ای) را می‌سوزاندند.مصریان باستان،نیلوفر آبی را گلی مقدس می‌دانستند و آن را در مراسم تدفین به کار می‌بردند. نیلوفر آبی در مرداب ها و تالاب ها شکوفه می‌دهد،اما نکته جالب در مورد این گل این است که می تواند تا چند سال خشکسالی را تحمل کرده و پس از بازگشت آب دوباره شکوفه دهد.از این رو در نظر مصریان این گل نشانه زندگی پس از مرگ بود.

3- گل انگشتانه (Foxglove)

به معنی دستکش روباه مدلی از گل لوله‌ای صورتی رنگ است که نام خود را از باور قدیمی مردم انگلستان گرفته است.آن‌ها اعتقاد داشتند که روباه برای کمین کردن و مخفی ماندن از دید شکار خود،پشت این گل مخفی می‌شده است!

4- قاصدک

 در نگاه اول علف هرز به نظر می‌رسد اما گل ها و برگ‌های آن سرشار از ویتامین‌های A و C،آهن،کلسیم و پتاسیم هستند.یک فنجان برگ سبز قاصدک حاوی 4200 تا 7800 میکرو گرم ویتامین A می‌باشد.

5- گل مهتابی

همانطور که از نام آن پیداست،فقط شب ها باز می شود و در طول روز بسته می‌ماند.گیاه گازدار در شب‌های گرم و مرطوب گازی شفاف از خود پخش می‌کند.بعضی ها بر این اعتقادند که این گاز را با کبریت می‌توان مشتعل نمود.

در اروپا به مدت چند صد سال از سنبل ختایی (گیاهی که بسیار شبیه به گلپر است و در نقاط مرطوب کاشته میشود) برای درمان همه بیماری ها (از طاعون گرفته تا سوء هاضمه) استفاده می شد.مردم معتقد بودند که این گل ارواح شیطانی را دفع می‌کند.که می توانید عکس های این گونه را در سایت فروش گل آنلاین ارزان قیمت ببینید.

6- گیاه آگاوه

 چندین سال از عمر خود را بدون گل دادن پشت سر می گزارد و بعد از این مدتی تنها یک گل داده و می‌میرد.این گیاه با نام گیاه قرن نیز شناخته می‌شود.

7- گیاه بامبو

هر چند سال یک بار گل می دهد.وقتی زمان گل دادن بامبو برسد همه گل‌های گونه های مشابه،دقیقا در یک لحظه می‌شکفد.

8- اینترفلورا

 بزرگترین و شناخته شده ترین مرکز ارسال گل در جهان است که از طریق شبکه‌ای شامل 50000 گل فروش در سراسر جهان حمایت شده و حدود 150 کشور را پوشش می‌دهد

9- گل کاملیا

اسم علمی این گیاه Camellia japonica ، از خانواده Thecae می باشد.این گونه بومی آسیایی شرقی است و به صورت درخت یا درختچه با ارتفاع متوسط، دیده می شود.در گلدان ارتفاع این گیاه به 2 تا 3 متر می رسد.برگ های این گیاه دائمی،با لبه دندانه ای،نوک تیز و سبز رنگ می باشد و به طور متناوب روی ساقه قرار می گیرند.

گل های کاملیا تک بوده و جام گل ساده یا مضاعف دارند و به رنگ های متفاوت سفید،قرمز،ارغوانی دیده می شوند.حرارت زیاد سبب از بین رفتن گیاه می شود.به اضافه گیاه در زمستان به یک دوره سرمای متوسط احتیاج دارد.همواره جوانه ها ی گل در اوائل زمستان،در درجه حررات بیش از 18 درجه سانتی گراد تشکیل می شوند.

و وقتی جوانه ها به حد کافی رشد کردند گیاه را باید به محلی با درجه حرارت حداقل 8 درجه سانتی گراد نگه می دارند و گل ها آغاز به باز شدن می نمایند.

10- گل آگلونما

گل آگلونما متعلق به خانواده شیپوری است و در حدود پانزده گونه از آن به ثبت رسیده است.نام آن ماخوذ از دو واژه یونانی است: Aglets به معنای درخشان و Noma به معنای قیطان.تقریبا تمام گونه های گل آگلونما بومی آسیای جنوب شرقی و سه گونه ای که نام آنها در اینجا ذکر می گردد بومی مالزی می باشند.

این گیاهان در آخر قرن نوزدهم که جمع کردن گیاهان بوده است کشف گردیده اند.گونه های آگلونما گیاهان مناسبی را برای پرورش در آپارتمان تشکیل می دهند و حقیقتا از قابلیت پرورش بیشتر و گسترده تر برخورداند.گل آگلونما چندان نامرتب نمی شوند و صرف نظر از زردی چند برگ که در اثر کم غذایی در تابستان یا سرمای زیاد در زمستان به وجود می آید.

کمتر مشکلی از خود نشان میدهند.این گیاهان برای کشت در آب نیز خیلی مناسبند.اگر چه تبدیل به کشت خاکی به کشت آبی امکان پذیر است،گیاهانی که از آغاز در آب پرورش داده می شوند بیشتر مورد رضایت خواهند بود.

11- گل آفلاندرا یا گیاه گورخری

گل آفلاندرا یا گیاه گورخری با برگ های چین دار و خوش ترکیبش و رگبرگ هایی که با خطوط کرم رنگ مشخص شده اند،گیاه خیلی جالب و قابل توجهی است.گل های زرد پر رنگ آن از برکته های زرد مایل به سبزی بیرون آمده و به طور یک هرم کثیر الاضلاع در می آیند.نام دیگر گیاه گورخر،آفلاندرا است.

آفلاندرا عضو تیره کنگریان یا پای خرس است و بیشتر در مناطق حاره یافت می شود.این جنس در حدود شصت گونه دارد.نام آن از دو واژه یونانی به معانی «بی ساقه» و «نر» گرفته شده و به ویژگی های گیاهی گل اشاره می کند.تنها گونه ای که همواره به عنوان گیاه آپارتمانی موجود است.

اما چندین واریته از این گونه کشت می گردد.این گیاه بومی برزیل بوده و بنظر می رسد اولین بار بواسطه یک فرد بلژیکی جمع آوری شده باشد زیرا یکی از واریته های آن بر اساس نام یک ملکه بلژیکی(لوئیزا)و یکی دیگر بر اساس نام یک پادشاه بلژیکی (لئوپولدی) نام گذاری گردیده است.

گونه آفلاندرا لوئیزا همان واریته ای است که همواره پرورش داده می شود.آفلاندرا دانیا نژاد اصلاح شده ای از گیاه است که برگ های کوتاهتری دارد و با تراکم بیشتری می روید.واریته نقره ای رنگی(خطوط روی برگ ها به جای اینکه کرم رنگ باشد نقره ای است)از این گیاه نیز وجود دارد اما این واریته به خوبی واریته های دیگر گل نمیدهد.که این گیاه را می توانید از سایت فروش گل آنلاین ارزان قیمت ما تهیه نمایید.

 فروشگاه گل فروشی آنلاین آی لیلیوم

آی لیلیوم به عنوان یک فروشگاه فروش گل آنلاین ارزان قیمت با کامیابی از بستر اینترنت و تکنولوژی روز دنیا این امکان را برای مشتریان سفارش آنلاین آی لیلیوم فراهم آورده است که به سادگی  و در راحتی از راه موبایل یا رایانه با اتصال به اینترنت،نسبت به سفارش گل از میان مدل های ویژه و خاص با طراحی های بروز و جدید اقدام کنند.

دسترسی آسان و 24 ساعته به وب سایت فروش گل آنلاین ارزان قیمت آی لیلیوم برای سفارش گل و خرید گل،آسایش در زمان سفارش آنلاین گل،تنوع در مدل های بروز و جدید متناسب با همه سلیقه ها در هزینه های متفاوت از مهم ترین فواید برای اشخاصی است که به دنبال سفارش گل و هدیه هستند.