سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش گل آنلاین پر مخاطب

انواع گل ها

امروزه گل های زینتی مورد توجه همگان قرار گرفته است و شاهد انواع مختلف گل ها در فروش گل آنلاین پر مخاطب هستیم میتوان گل را به عنوان در دسترس ترین و زیبا ترین هدیه ها شمرد. گل های زینتی برای دسته گل,ماشین عروس,تزیین مراسم های خاص و…مورد استفاده هستند.

1- گل لیلیوم: لیلیوم از گروه لیلیاسه است گل لیلیوم گلی بسیار قششنگ به رنگ های سفید صورتی و نارنجی که برای مراسم های خاص از آن استفاده میشود.

2- گل آنتوریوم: آنتوریوم در پایان فصل بهار می روید و درکل دوام گل آنتوریوم زیاد است حدود دو تا سه ماه دوام دارد و در حقیقت یک گل تزیینی با رنگ های مختلف قرمز,سفید و صورتی که برای نشان دادن مهمان نوازی و شادی,خیلی زیاد نیز استفاده میشود و در طراحی گل کارایی زیادی دارد.تکثیر این گل نیاز به رطوبت دارد.برگ ها و ساقه ی این گیاه سمی هستند و خوردن آنها میتواند سبب درد,سوزش دهان و یا حتی آماس کردن و تاول زدن آن بشود.که می توانید آن را از فروش گل آنلاین پر مخاطب تهیه نمایید.

3- گل زنبق: زنبق حدود سیصد مدل دارد و در نیمکره شمالی پراکنده است.دو مدل زنبق وجود دارد زیدوم دار و سوخ دار که بیشترشان زیدوم دار هستند که اکثرا در باغ ها مورد استفاده قرار میگیرند.

4- گل داوودی: این مدل گل یکی از گل های زینتی محبوب است که می توان گفت در همه دنیا و در رنگ های مختلف وجود دارد داوودی یکی از مهم ترین گل های شاخه بریده است که کاربرد زیادی دارد و میتوان به مدل های داوودی رشته ای,عنکبوتی,تکمه ای,خوشه ای,منگوله ای نام برد.که سایت رسمی فروش گل آنلاین پر مخاطب ما تمام مدل آت را دارند.

5- گل مریم: این گل بسیار خوش رایحه است و در بیشتر شهر های ایران خریداران زیادی دارد گل مریم دارای برگ به تعداد زیاد و نیزه ای شکل است و دارای خطوط زرد یا طلایی است که زیبا و برای طراحی بسیار مناسب است.

6- گل رز: این گل که طرفداران زیادی در فروش گل آنلاین پر مخاطب دارد. رز به عنوان ملکه گل ها نیز مشهور است.این گل برای عطر سازی,تهیه چای,مربا و خیلی از مواد خوراکی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و حدود 150 مدل دارد برای رنگ آمیزی رز سفید ریشه آن را به چند بخش تقسیم میکنند و ریشه های آن را در محلول رنگی می گذارند.

7- گل نرگس: گل های نرگس رنگ هایی مانند سفید,زرد و نارنجی دارد.برگ های این گیاه زیبا از ریشه به طرز شیار دار یا صاف می روید.

8- گل ماگنولیا: گل ستاره ای شکل و خوش رایحه است و در گرما ماندگاری بالایی دارد.

9- گل میخک: از نظر تنوع مدل گیاهی بسیار غنی است.تنوع رنگ این گل بالاست که هر کدام معنای مخصوصی دارند برای مثال رنگ قرمز آن به معنای تحسین و رنگ صورتی به معنای عشق مادر است.این گل نیاز زیاد به نور خورشید دارد و به آب زیادی نیاز ندارد.و از سه راه کاشت بذر,قلمه زدن و یا از راه تقسیم می توان این گیاه را تکثیر کرد.

10- گل تاج خروس: گل تاج خروس از جمله گیاهان گلدار است و دارای 60 مدل مختلف می باشد.مدل تزیینی این گیاه یک گیاه یکساله است.این گل به علت تنوع رنگی که دارد در کارهای تزیینی بسیار مورد استفاده است.همچنین از این گل در تزیینات و گل آرایی با گل خشک هم می توان استفاده کرد چرا که حتی پس از خشک شدن شکل اولیه خود را کامل حفظ  می کند.

می توان تا مدت ها آن را به همان شکل نگه داشت.این گیاه اضافه بر جنبه تزیینی مزایای فراوانی دارد خیلی از مردم دنیا ازآن به عنوان یک ماده غذایی مغذی استفاده میکنند.این گیاه دارای مواد معدنی مانند:کلسیم,پتاسیم,آهن,مس,منزیم و فسفر است که می توانید آن را از سایت فروش گل آنلاین پر مخاطب تهیه نمایید.خوردن این گیاه برای رشد مو و ناخن بسیار خوب بوده و می تواند سبب کاهش کلسترول شود و اضافه بر این،خواص درمانی زیادی نیز دارد.

11- گل گلایل : گلایل از خانواده زنبق است.گل گلایل مدل های مختلف زیادی دارد چه از نظر شکل و چه از نظر رنگ.در تاج گل ها خیلی کار برد دارد.اگر بخواهید گل گلایل را اضافه کنید به وسیله پیازچه آن مناسب ترین راه است.پیازچه را جدا کرده و در محل مناسب بکارید.

12-  گل ادریسی: گل ادریسی یا هورتانسیا در دسته گل عروس و ماشین عروس مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی مخصوص به خودش را دارد.

13- گل سوسن چلچراغ: اولین گیاهی است که به عنوان میراث ملی ایران به ثبت رسیده است.گلی بسیار حساس است.این گل زیبا خودرو است و سالی یک بار گل می دهد و ظاهر برعکس آن شبیه چلچراغ است به همین علت آن را سوسن چلچراغ نامگذاری کرده اند.این گل زیبا از گونه لیلیوم است.

14- گل آلسترومریا: گلی است زیبا و با دوام که به سرما حساس است.از این گل به عنوان گل شاخه بریده می توان در دیزاین دسته گل و سبد گل استفاده کرد.این گل شیرابه ای دارد که اگر با پوست تماس برقرار کند احساس سوزش به همراه می آورد.این گل رنگ های متفاوت و زیبایی دارد.

همین گوناگونی رنگی و شکل ظاهری زیبا آن را جزو محبوب ترین گل ها در بین گل آراها و مردم عادی کرده است و می توان مدل های آن را در فروش گل آنلاین پر مخاطب دید.گل های شاخه بریده السترومریا حدودا21 روز عمر می کند اگر در دمای صحیحی قرار داشته باشد و هر روز انتهای ساقه ها بریده شود و آب گلدان نیز عوض شود .

15- گل ژربرا: گل ژربرا در مناطق گرمسیری طول عمر زیادتری دارد.این گل را در گلخانه پرورش می دهند و در فصل های بهار و زمستان از گل های شاخه بریده استفاده می شود.ژربرا در رنگ های زرد ,قرم,سفید,صورتی و نارنجی است.

16- گل لیسیانتوس: این گل جزو گل های بسیار محبوب تزئینی شاخه بریده است.گل های زنگوله ای آن در رنگ های سفید,آبی,بنفش,صورتی و ارغوانی به طور تکی و یا چند تایی را روی یک شاخه می توان دید.غنچه های این گل شبیه رز هستند.

17- گل همیشه بهار: گل های زرد یا نارنجی رنگ این گل صبح هنگام شکوفا می شوند و با غروب آفتاب بسته می شوند.گل همیشه بهار یک گل تزئینی است و جالب است بدانید ویتامین و مواد معدنی دارد.چای گل همیشه بهار بسیار خوش طعم است و کلسترول خون را کاهش می دهد.گلبرگ های این گل را می توان در سالاد و غذا استفاده کرد.از گل همیشه بهار روغن کالاندولا تهیه می کنند که پماد آن برای سوختگی ها درمان بسیارمناسبی است.

18- گل آفتابگردان: گلی زیبا که عمری یک ساله دارد و گل درشت آن را از بقیه گل ها متفاوت می کند.این گل زیبا در بیشتر نقاط دنیا پیدا می شود و روغن و تخم آفتابگردان برای پخت و پز مناسب است.

19- گل ارکیده: گل ارکیده شکلی ظریف و زیبا دارد و گلی انتیک و شیک به حساب می آید این گل زیبا جزو پرفروش ترین و گران ترین گل ها است.