سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش گل آنلاین متفاوت

رسیدگی روزانه به گل ها

1- برش مکرر ساقه ها

تمام اطلاعات پایین توسط ما در فروش گل آنلاین متفاوت تست شده است.هر چند روز یکبار،گل ها را از ظرف خود خارج کرده و ساقه آن ها را کوتاه کنید.از انتهای ساقه به اندازه 3تا4 سانتی متر کوتاه کنید.برای اینکه گیاه بتواند به بالاترین میزان آب را بالا بکشد،باید انتهای ساقه را به طرز زاویه دارد ببرید.می توانید از یک چاقوی تیز،یا قیچی باغبانی استفاده کنید.سعی کنید به ساقه گل فشار وارد نکنید چراکه هر آسیبی که به ساقه برسد از جذب آب ممانعت خواهد کرد.

هر گونه شکوفه و یا برگ آسیب دیده را نیز از گل جدا کنید.برای اینکه به ساقه ها آسیبی وارد نشود می توانید پیش از درآوردن گل ها از ظرف آن ها را با یک نخ به هم متصل کنید و بعد از داخل گلدان جدا نمایید.بعد آن ها را داخل ظرف جدیدی که با آب تازه و مکمل مورد نظر پر شده است،بگذارید و نخ را از اطراف آن باز کنید.

2- تعویض آب و مکمل غذایی

ابتدا باید گلدان را تمیز کرده و سپس آب را به دمای اتاق رسانده و مکمل را به آن اضافه کرده و سپس گل ها را در داخل آن قرار دهید.باید مطمئن شوید که هیچ گونه خار و خاشاک یا غباری روی آب قرار نگرفته باشد(مثل برگ و بخش های مختلفی از ساقه)چرا که این امر می تواند سبب تشدید رشد باکتری ها در گلدان شده و عمر گل ها را کاهش دهد.در این مرحله و مراحل بعد اگر سوالی داشتید از ما در فروش گل آنلاین متفاوت بپرسید.

3- گل ها را در محیط خنک قرار دهید

دمای مناسب برای بیشتر گل ها چیزی در حدود 65تا72 درجه فارنهایت بوده و بهتر است بطور مستقیم در زیر تابش نور خورشید گرما و سرمای شدید قرار نگیرند.همچنین نباید گل ها را در زیر فن های سقفی و یا در بالای تلویزیون و مکان هایی که اشعه های گرم از آن ساطع می شود قرار دهید.

چرا که این گونه وسایل از خود گرما تولید کرده و باعث می شوند که گل آب خود را از دست بدهد.همچنین نباید گلدان را در کنار میوه های رسیده قرار دهید.چراکه میوه از خود قدری گاز اتیلن ساطع می کند که می توان برای گل ها مضر باشد و آنها را به طور نا به هنگام پژمرده کند.می توانید این مراحل را انجام دهید تا اعتمادتان به سایت فروش گل آنلاین متفاوت ما بیشتر شود.

نحوه ی رسیدگی به گل های مختلف

? گل نرگس:

این گل در آب کم عمق می تواند عمر بسیار درازی داشته باشد;به خصوص اگر ساقه های آن را بطور مکرر کوتاه کرده و آب را عوض کنید و غذای مکمل به آن اضافه نمایید.هر دو تا سه روز یکبار تنها در نیمی از گلدان آب بریزید. می توانید پوسته محافظ را به حال خود باقی گذاشته و یا آن را به آرامی از ساقه جدا کنید.

زمانی که ساقه های نرگس را کوتاه می کنید این پوسته ها از خود نوعی شیره در داخل آب ترشح می کنند که عمر سایر گل ها را کوتاه می کنند.برای جلوگیری از این مشکل می توانید پس از برش ساقه ها برای 12ساعت آن ها را در یک گلدان مجزا قرار دهید و بعد با گل های دیگر در یک گلدان قرار دهید.

در گل آرایی های جدید دیده می شود که گل نرگس را همراه با پیاز و ریشه آن تزئین می کنند.به این منظور گل روی ریشه ها را با آب شسته و می توانید از کلیه گیاه از ریشه گرفته تا ساقه و برگ و گل لذت ببرید.اگر سوالی در این زمینه یا زمینه های دیگری داشتید از ما در فروش گل آنلاین متفاوت بپرسید.

? گل شقایق:

همان مراقبت های متداولی که در شروع توضیح داده شد در مورد گل شقایق هم صدق می کنند،ولی از آنجاییکه ساقه های آن ها خیلی لطیف و آسیب پذیر می باشند،باید آنها را با ملایمت در دست گرفته و به آرامی کوتاه کنید.طبیعت حساس و لطیف گل های شقایق حاکی از این مطلب است که عمری بیش از 3تا5 روز ندارند.

? گل داودی:

این گل ها در رنگ ها و اشکال متفاوت یافت شده و با تعداد گلبرگ های مجزا یافت می شوند.گاهی اوقات در رنگ های غیرمعمول دیده شده و با شکوفه های تکی و یا چند تایی در هر ساقه،دارای زیبایی خاصی می باشند.هر یک از گلبرگ ها که زرد شده و یا رو به پلاسیدگی می رفتند،باید از ساقه جدا شوند. برگ های این گل گاهی اوقات از گلبرگ ها نیز زودتر پلاسیده می شوند.کوتاه کردن ساقه ها جذب مطلوب آب را افزایش داده و عمر گل را در داخل گلدان افزایش می بخشد.عمر متوسط گل های داودی در گلدان چیزی در حدود 7تا12 روز می باشد.

? گل مینا:

کلیه نکات ذکر شده برای مراقبت و نگهداری از دیگر گل ها در مقاله ی فروش گل آنلاین متفاوت درمورد این گل نیز صدق می کند،تنها با این تفاوت که باید به یاد داشته باشید این گل نیازمند میزان آب زیادی است به همین علت باید به طور مکرر گلدان را چک کنید و آن را همیشه پر از آب نگه دارید.

? گل زنبق:

این گل هم دارای شکوفه های متعدد بسیار کوچکی می باشد که به مرور زمان شکوفا خواهند شد.این شکوفه ها در عرض 2روز شکوفا می شوند.شکوفه های زیبا و آبی رنگ این گل در کنار لاله و سوسن از جذابیت خاصی برخوردار می شوند.هرچند عمر کوتاهی دارند اما به گلدان ها زیبایی و جذابیت خاصی می بخشند.آب را تا بالاترین حد گلدان بریزید و از ایجاد باکتری در گلدان جلوگیری کنید.در گلدان در حدود 3تا5 روز عمر می کنند.

? گل سوسن:

گرده افشانی گل سوسن می تواند باعث ایجاد لکه برروی لباس و مبلمان شود،به همین علت پیش از اینکه آن را با گل های دیگر در داخل گلدان قرار دهید،سعی کنید نرینگی آن را با دستمال به آرامی پا ک کنید.این کار را باید هرچند روز یک بار انجام دهید.

کلیه موارد ذکر شده برای مراقبت از گل را که در بالا به آنها اشاره شده و حاصل تحقیق تیم فروش گل آنلاین متفاوت است درمورد این گل نیز رعایت کنید و دقت داشته باشید که گل سوسن براحتی پلاسیده شده و از بین می رود،به همین علت هنگامیکه آنها را در دست می گیرید باید مراقب باشید و آن ها را به آرامی در دست بگیرید.شکوفه های این گل به ترتیب باز می شوند و شما می توانید گل هایی را که عمر خود را کرده اند و به ساقه اصلی نزدیک هستند را جدا کنید.

? گل ارکیده:

کلیه موارد ذکر شده برای مراقبت و نگهداری از سایر گل ها درمورد این گل نیز صدق می کند;فقط توجه داشته باشید که این گل بسیار حساس بوده و به هیچ وجه نباید در معرض گاز اتیلن که از میوه ها،سبزی ها و مواد فاسد شده گل ها ساطع می شود قرار بگیرد.

? گل میخک صد پر:

همان مواردی را که در بالا به آن اشاره کردیم،درمورد میخک هم صدق می کند به اضافه اینکه این گل به گاز طبیعی اتیلن که می تواند از طریق میوه،سبزی، و گل های پژمرده آزاد شود،حساسیت بیشتری نشان می دهد.(این گاز برای انسان و حیوان مضر نیست).

برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید این گل ها را به دور از منابع تولید اتیلن نگهداری کنید.زمانی که ساقه ها را برای ترمیم گیاه،برش می زنید از بالای یکی از گره هایی که برروی ساقه ایجاد شده این کار را انجام دهید.این امر به گیاه اجازه می دهد تا آب را در حد نیاز خود از ساقه بالا بکشد.بسته به انواع مختلف این گیاه،میخک می تواند عمری در حدود 7تا14 روز داشته باشد.