سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل فروشی آنلاین فوری

گل های مناسب فصل ها را بهتر بشناسیم

در میان گیاهان 4 فصل،گل های بهاری و گل های تابستانی در گل فروشی آنلاین فوری نیز وجود دارند که تنها می‌توانند در این فصل ها رشد کنند.برای هدیه دادن گل در این فصول نیز بهتر است از گل و گیاه مناسب این آب و هوا استفاده کنید تا هدیه‌ ی شما ماندگاری بیشتر و یک دسته گل خاص تابستانی باشد.

بنابراین اگر می‌خواهید در تابستان یا بهار برای خود و یا دوستانتان گل بگیرید،بهتر است با گل و گیاه این فصل ها در سایت گل فروشی آنلاین فوری بیشتر آشنا شوید.فصل تابستان و به ویژه بهار،نوید دهنده‌ی شادی و زندگی سبز هستند.در این فصل ها،در همه فضاها شاهد گل های رنگارنگی هستیم که زیبایی آنها با نور طلایی خورشید،دو چندان می ‌شود.

ما نیز نباید این فرصت را نادیده بگیریم و با خریداری این گل ها و یا کاشتن بذر گل های بهاری و تابستانی از گل فروشی آنلاین فوری،باغچه‌ی خود را طراحی کنیم.در باغچه‌ ی کوچک خانه می ‌توان گل های یکساله و یا چند ساله کاشت.گل های یکساله تنها از ابتدای بهار تا پایان تابستان همان سال گل می‌ دهند.

ولی با کاشت گل های چند ساله،می ‌توانید هر سال شاهد رشد و زیبایی گل های خود باشد .گل های رنگارنگ بهاری از گل فروشی آنلاین فوری احساس نشاط،سرزندگی و شروعی دوباره را در وجود انسان زنده می کنند.عطر خوش و رنگ های جذاب گل های بهاری هر انسانی را به وجد می آورد و دعوت کننده بیننده به گذراندن چند لحظه ای در کنارشان هست.

هر انسانی از دیدن گل و گیاه لذت می برد.بودن در طبیعت و گذراندن اوقاتی در جوار گل ها و گیاهان که از شرکت گل فروشی آنلاین فوری تهیه می کنید تشویش،نگرانی، استرس و هر چیزی که خاطر انسان را آزرده می کند از بین می برد و انسان را برای زمان کوتاهی به آرامشی دلنشین و آسودگی خاطر دعوت می کند.

از این رو بیشتر روانشناسان بودن در دل طبیعت و گذراندن اوقات فراغت در کنار گیاهان را راهی موثر برای تعادل اعصاب،برطرف کردن بیماری های ناشی از افسردگی و آرامش خیال می دانند.فصل بهار مجموعه ای از زیباترین مخلوقات خالق یکتا هست.

فصل زیبای بهار فرصتی مناسب است برای تمامی ما انسان ها که لحظاتی آرامش بخش،شاد،پر انرژی و سرزنده ای را در این طبیعت شگفت انگیز داشته باشیم.تمامی این زیبایی ها را می توان در فضای منزل و چند قدمی خود داشت.نمونه ای از زیباترین و جذاب ترین گل های بهاری خدمت شما معرفی می گردد که به راحتی می توان تهیه کرد.

 در فضای منزل کشت کرد و در فصل زیبای بهار لحظاتی ناب و دوست داشتنی را برای خود و آنان که دوستشان داریم رقم بزنیم.زندگی تمامی لحظات شادیست که ما به همدیگر هدیه می کنیم.شادی را باید خلق کرد.پس از ما در گل فروشی آنلاین فوری خرید نمایید.

گل های مناسب فصل بهار و تابستان

.1 گل آستر(ستاره‌ای)

گل آستر یا Astron (نام یونانی این گل که به معنای ستاره است)نشانه صبر زیاد و عشق می‌باشد.گل آستر در رنگ های متفاوتی دیده می شود ولی در تابستان تنها در رنگ های صورتی ،بنفش و یاسی دیده می‌شود.

2.گل صد تومنی

همانطور که از نام این گل پیداست،نماد ازدواج و ثروت است و می ‌توانید از آن در دسته گل عروس و تزیین جشن عروسی نیز استفاده کنید.گلبرگ های پف پفی شکل این گل در بهار و تابستان خودنمایی می‌کنند و به گفته ‌ی محققان این گل عمری در حدود نیم قرن خواهد داشت.

3.گل نیلوفر پیچ

گل نیلوفر پیچ یک گیاه بالارونده و پیچشی است.این گل زیبا عمری چند ساله دارد و به گرما مقاوم است.یکی از نکات جالب در مورد این گل،باز و بسته شدن گل ها در شبانه روز است که زیبایی آن را دوچندان کرده است.گل نیلوفر به خشکی مقاوم است و به همین دلیل باید در آبیاری آن دقت لازم را داشته باشید.

4.گل بنفشه

بنفشه گلی زیبا از گل های فصل بهار می باشد.بنفشه تنوع رنگ بسیار بالایی دارد و با رنگ های زیبایش انرژی زیادی را به منزل شما می دهد.بعضی از گونه های گل های بنفشه عطر خوشی دارند.گل بنفشه مقاوم به سرما بوده و تحمل سرما را دارد.

به همین دلیل با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه فصل کاشت این گل زیبا در اواخر پاییز،در طول زمستان و یا اوایل بهار می باشد.گلدهی آن از اواخر زمستان تا اوایل بهار شروع می گردد و تا اواسط بهار و زمانی که هوا خنک باشد گلدهی دارد.این گل نیاز به آبیاری کافی و خاک همیشه مرطوب دارد.

گل های بنفشه در نور مناسب درشت تر خواهند بود و کیفیت بهتری خواهند داشت.  اگر محیط گرم باشد طول عمر آن ها کاهش می یابد. بنفشه به نور کامل نیاز دارد ولی طول عمر آن در محیط های سایه و خنک بیشتر خواهد بود.جهت کاشت این گل زیبا،دانه های رسیده و بذرهای آن که بعد از پایان گلدهی روی خاک می ریزند را می توان در اوایل تابستان کاشت.

و سپس موقعی که گیاه دارای 3 تا 5 برگ گردید آن ها را در شهریور ماه نشاء کرد.در این صورت گیاه نشاء شده سال آینده در بهار گلدهی خواهد داشت.گل های بنفشه استفاده دارویی نیز دارند.

5.گل پامچال

گلی زیبا از گل های بهاری که نام گل نوروز هم به خود گرفته است.گل پامچال معرف فصل بهار بوده و با آمدن آن به بازار نوید بخش فصل بهار می باشد.گل پامچال گیاهی چندساله با تنوع رنگ بالا و گلبرگ هایی جذاب می باشد.کاشت این گل زیبا در فصل خنک سال انجام می گردد.با گرم تر شدن هوا و نزدیک شدن به فصل بهار گلدهی آن شروع می شود.

برگ های آن دارای پرز بوده و فرم گلبرگ ها و رنگ آن ها دارای تنوع بالایی هستند.گلبرگ های زیبای آن نرم و بسیار لطیف هستند.هرچه رنگ برگ های گل پامچال مایل به سبز روشن باشد نشان از سالم و سرحال بودن این گل دارد.گل پامچال نیاز به آبیاری بالا و خاک همیشه مرطوب دارد.

برای دوام گل های آن نیاز به آب و هوای خنک دارد.هرچه محیط پامچال خنک تر باشد طول عمر گل های آن بیشتر خواهد بود.در دماهای بالا و هوای گرم کم کم گل های خود را از دست می دهد.در طول زمستان نیاز به نور مناسب و کافی دارد تا بتواند گلدهی داشته باشد.بعد از گلدهی بهتر هست که در محیط نیم سایه قرار گیرد.

گل پامچال اضافه بر تنوع رنگ بالا و زیبایی منحصر به فردش در فصل بهار استفاده دارویی نیز دارد.پامچال دارای گونه های متفاوتی بوده که هم به عنوان گل های داخل منزل می توان از آن استفاده کرد و هم گل های فضای باز.