سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش گل آنلاین فوری

ادامه متن گل فروشی آنلاین فوری

6.گل مینا چمنی

گلی زیبا و ظریف از گل های بهاریکه می توانید از فروش گل آنلاین فوری تهیه نمایید.گل مینا چمنی یا بهار چمنی از گیاهان دائمی بوده که می تواند هر ساله گلدهی زیبایی را در فصل بهار داشته باشد.گل مینا چمنی دارای انواع گونه های پرپر و کم پرپر می باشد.مینا چمنی می تواند زیبایی خاصی را در ترکیب با گل بنفشه داشته باشد ضمن این که شرایط نگهداری آن تا حدودی مشابه با گل بنفشه می باشد.

کاشت این گل در محیطی که بستر آن چمن هم باشد بسیار جذاب خواهد بود.گل هایی تکمه ای شکل و با رنگ های جذاب و ظاهری ظریف در بستری سبز بسیار شگفت انگیز خواهند بود.همچنین این گل زیبا که از ما در فروش گل آنلاین فوری تهیه می نمایید می تواند منظره زیبایی را در بالکن شما و روی نرده ها داشته باشد.

تیم تخصصی ما در سایت خود به اسم فروش گل آنلاین فوری به این نتیجه رسیده که گلدهی آن از اواسط تا اواخر اسفند شروع شده و تا پایان فصل بهار گلدهی خواهد داشت.این گل زیبا با ارتفاع کوتاه خود حتی می تواند بستر مناسبی باشد برای گل هایی با ارتفاع بالا همچون لاله، اختر، زنبق و …بعد از اتمام گلدهی این گل اگر گل های پژمرده شده حذف گردند در سال بعد می تواند گلدهی داشته باشد.

مینا چمنی گیاهیست مقاوم به سرما.بهتر است که در محیط های خنک و سایه دار نگهداری شود تا گل های طول عمر بیشتری داشته باشند.این گیاه نیاز به نور کافی دارد.اگر در محیط های نیم سایه نگهداری شود طول عمر گل های آن بیشتر خواهد بود.در محیط های گرم با تابش مستقیم آفتاب گل ها حالت سوختگی پیدا می کنند و از بین می روند.

نیاز به رطوبت مناسب دارد.غبارپاشی با آب بدون کلر در سایه به رشد بهتر آن کمک می کند.جهت کاشت می توان بذر آن را در آخر تابستان در خزانه در هوای آزاد کشت نمود.از راه تقسیم بوته هم قابل تکثیر هست که می توان در اواخر زمستان و اوایل بهار این عمل را انجام داد.

7.گل لادن

گل لادن که سایت فروش گل آنلاین فوری به شما تحویل می دهد گلی جذاب با برگ های زیبا و خاص از گل های مناسب فصل بهار می باشد.لادن دارای انواع رقم های چندساله و یک ساله می باشد.همواره پاکوتاه با ارتفاع پایین بوده و اکثرا رشد آن به صورت بالارونده و پیچنده می باشد.برگ های گل لادن فرم دایره شکلی دارند و بسیار جذاب هستند.

رنگ گل های آن زرد،نارنجی و قرمز می باشد.گل زیبای لادن مناسب جهت انواع باکس های ردیفی و گلدان های آویز می باشد.لادن از اواخر زمستان تا اوخر بهار می تواند گلدهی داشته باشد.البته اگر در فضای آزاد کاشته شود و محیط خنک باشد می تواند در پاییز هم گلدهی داشته باشد.

این گل نیاز به هوای خنک و رطوبت مناسب دارد.برای گلدهی بیشتر نیاز به نور کامل اما غیر مستقیم دارد.بهترین روش تکثیر گل لادن کاشت بذر آن می باشد که می توان بذر آن را در زمستان کاشت و با مناسب شدن هوا گیاه را به مکان اصلی انتقال داد با این شیوه لادن در فصل بهار گلدهی بسیار خوبی خواهد داشت.

لادن خواص دارویی زیادی دارد.برگ ها و میوه های لادن همواره در کشورهای دیگر استفاده خوراکی دارد.برگ های آن به صورت دم کرده مناسب جهت برطرف کردن عفونت می باشد و به طور کلی تمام بخش های این گیاه خاصیت دارویی داشته و به عنوان یک آنتی بیوتیک جهت التیام درد استفاده می گردد.ضمن این که بذرهای خیسانده شده آن برای برطرف کردن مشکلات ریزش مو مناسب می باشد.

8.گل سینره

گلی خوش رنگ و دوست داشتنی از گل های بهاری که در فصل های دیگر می توانید از فروش گل آنلاین فوری تهیه کنید با تنوع رنگ بالا.با وارد شدن این گل زیبا به بازار نوید سال نو و فصل زیبای بهار داده می شود.گل سینره گیاهی چندساله می باشد که همواره به صورت دوساله پرورش داده می شود.گل های جذاب آن به رنگ های بنفش،آبی،صورتی،سفید و یا ترکیب این رنگ ها دیده می شود.

دارای برگ هایی پهن به رنگ سبز تیره می باشد.این گل زیبا همواره از راه بذر تکثیر می گردد و در فصل تابستان کشت می شود.گلدهی سینره از اواخر زمستان تا اواسط بهار می باشد.نیاز به محیطی خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب دارد.آبیاری بالا می تواند به گیاه آسیب برساند.

جهت آبیاری مناسب این گل بهتر است که بعد از هر زمان که خاک گلدان خشک گردید اقدام به آبیاری مجدد کرد.برای تامین رطوبت مناسب گل سینره می توان گیاه را غبارپاشی کرد.اکثر مردم در نگهداری سینره در منزل دچار مشکل می شوند،برای این که سینره دوام بالایی در منزل داشته باشد نیاز به محیط خنک و تهویه مناسب دارد.

دغدغه بیشتر علاقمندان به پرورش و نگهداری بوته‌های گل در فصل پاییز و زمستان مراقبت از گلدان‌های خود از گزند سرما است.زمستان فصل استراحت و خواب بسیاری از گیاهان بوده و همچنین اماده ‌شدن برای شکوفایی در فصل بهار است.این طبیعی است که در شرایط عادی(غیر گلخانه ای)در فصل زمستان گل‌ های شما رشد چندانی نداشته باشند.

برگ‌ هایشان بریزد یا بعضی اوقات خشک شوند.ولی امر مهم این است که ما برای فصل بهار گل‌ های زیبای خود را داشته باشیم.برخی از گل ها مانند شمعدانی و کولانکولائه تا حدودی در مقابل سرما مقاوم هستند اما باید آن ها را از جریانات سرد دور نگه داریم.

گوشه‌های حیاط یا زیر درختان می ‌تواند جای مناسبی برای نگه‌ داشتن این گونه گیاهان باشد.گل‌ هایی مانند کولانکوئه برای آن که در فصل بهار گلدهی داشته باشند باید در فصل زمستان به اندازه کافی از نور خورشید بهره مند گردند.گل ‌هایی مانند حسن یوسف در سرمای شدید خشک می ‌شوند.

و باید در جایی مناسب نگه‌ داری شوند.درون منزل و فضای سبز داخل منزل جایگاه مناسبی می‌ باشد.توجه داشته باشید ممکن است در این دوره از جذابیت برگ‌ های حسن یوسف کاسته شود.جای نگرانی نیست با رسیدن فصل بهار و انتقال گلدان به مکان مناسب دوباره جذابیت خود را به دست می‌اورند.

کارشناسان ما در فروش گل آنلاین فوری به اطلاع شما می رساند مواظب باشید کاکتوس هایتان را در زمستان بیش از اندازه آبیاری نکنید.اگر در محل اقامت شما باران زیاد می بارد،کاکتوس های خود را از باران دور نگه دارید.زیاد مرطوب بودن خاک گلدان کاکتوس‌ها در زمستان سبب پوسیدگی و از بین رفتن کاکتوس شما می ‌شود.ساقه ‌های گل‌ هایی مثل برگ ‌بیدی بنفش،نخل مرداب،گل قلم ‌زن(در فضای باز)در زمستان کاملا خشک می‌شود.

نیاز به تلاش برای جلوگیری از این اتفاق نیست به دلیل اینکه ریشه ‌های این گیاهان زنده‌اند و این خواب زمستانی برای گیاهان شما مناسب می‌ باشد تا در فصل بهار زیبایی کمال خود را به نمایش بگذارند.از ریشه‌ های این گونه گیاهان مراقبت کنید و مواظب باشید محل ریشه‌های این گیاهان عمل شخم زنی انجام نشود.

گل ‌هایی مانند گل ناز افتابی و پریوش در زمستان کاملا خشک می ‌شوند و برای داشتن گلدان این گل‌ ها در سال جدید باید بذر آن ها را جمع اوری کنید.یا اینکه از گلدان خشک ‌شده آن ها تا فصل بهار مراقبت کنید.بذر‌های به‌ جا‌مانده در گلدان در فرصت مناسب رشد می ‌کنند.شما باید به این گلدان‌ ها در نزدیک‌ های بهار منظم اب دهید.