سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش گل آنلاین جدید

گل کاری چیست و چگونه گل کاری کنیم

گل کاری در فروش گل آنلاین جدید به تمام عملیاتی اطلاق میشود که با بهره گیری از علوم گیاهان زینتی و طراحی منظر منجربه خلق مناظری زیبا میگردد.برای کاشت گل میبایست به گیاهان زینتی و یا حتی دارویی که کاربردی چند منظوره دارند شناختی نسبی داشت کاشت گل بسته به نوع محیط میتواند مختلف باشد مانند کاشت گل در حیاط،کاشت گل در باغ،کاشت گل در تراس،کاشت گل در بام و.....

گل کاری حتی در آپارتمان‌های کوچک هم می ‌تواند به یک تفریح مفید و سرگرم کننده تبدیل شود.تا جایی که باغبانی و رسیدگی به گیاهان به عنوان یک فعالیت آرامش ‌بخش و ضد استرس نیز توصیه می‌شود.به هر حال اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید همیشه چند گلدان پر از گل‌ های طبیعی در گوشه و کنار خانه داشته باشید،این مطلب که کارشناسان ما در فروش گل آنلاین جدید برای شما بیان کردند مفیر برای شماست.

1. شروع گل کاری آپارتمانی با گل همیشه ‌بهار

گل همیشه بهار عنوان جالبی دارد،«زعفرانِ فقرا»!علتش این است که گلبرگ‌ های آن هنگام پختن می ‌توانند جایگزین زعفران شوند.البته عطر و طعم آن از زعفران کمتر است اما به علت رنگ تند و تیز نارنجی ‌اش به سادگی می‌ تواند رنگ و لعاب وسوسه‌ کننده‌ای به غذا ببخشد.البته در میزان مصرف گل همیشه بهار اعتدال را رعایت کنید.

مقدار زیاد آن غذا را تلخ می ‌کند.گل همیشه بهار به عنوان تسکین ‌دهنده و درمان زخم و آلام پوستی نیز کاربرد دارد.

2. گل‌‌ گاو زبان و خواص درمانی ‌اش!

حتما گل گاو زبان برای شما آشناست.گیاه بنفش رنگی که از روی ساقه ‌های پرزدارش قابل تشخیص است.گل گاو زبان همواره بنفش و آبی است اما انواعی از آن وجود دارد که صورتی رنگ و سفید هستند.طعمی شبیه به طعم خیار دارد و همراه با لیمو عمانی،نبات و آبجوش به دمنوش دلچسبی تبدیل می ‌شود.

3. از باغچه تا آشپزخانه با گل لادن

تیم تخصصی فروش گل آنلاین جدید به این نتیجه رسیده است که گل لادن طعم و عطری قوی و تند و تیز دارد و یک چاشنی خوب برای انواع سوپ در فصل سرما به حساب می ‌آید. از شکوفه‌ های بزرگتر گل لادن برای تزئین غذا و انواع سس استفاده کنید.رنگ زرد و نارنجی آن جلوه تازه‌ ای به میز غذای شما می ‌بخشد.

4. طعمی جدید برای سالاد با شکوفه ‌های سوسن یک‌ روزه

طعم سوسن یک روزه کمی شیرین و نزدیک به طعم کاهوی شیرین و لوبیا سبز است. و می ‌توانید به عنوان جوانه گیاهی در تهیه انواع سالاد و پاستا استفاده کنید.ولی پیش از مصرف از نوع گل سوسن مطمئن شوید.چرا که همه انواع سوسن، قابل خوردن نیستند.

5. از بنفشه‌ ها غافل نشوید!

رنگ جذاب گل‌های بنفشه زیبایی مضاعفی به بشقاب غذای شما می ‌بخشد.اضافه بر تزئین غذا،این گل کاربرد خوراکی هم دارد.می ‌توانید گل‌ های بنفشه را در قالب‌ های یخ بریزید تا یخ‌ های درون نوشیدنی‌ تان ظاهری فریبنده به خود بگیرند.همچنین می ‌توانید گل‌ های بنفشه را به مایه کیک هم اضافه کنید.این گل‌ ها طعم و عطری خنک و زمستانه دارند.

6. بوته‌های قرمز رنگ رز

شاید برایتان جالب باشد اما مدل هایی از گل رز وجود دارد که جزء گل‌ های خوراکی به حساب می ‌آیند.هرچند طعم گلبرگ ‌های آن به مدل گل رز بستگی دارد ولی هر چه گلبرگ تیره ‌تر باشد،طعم قوی ‌تری دارند.از گلبرگ‌ های رز می ‌توانید برای روی سالاد یا دسر و یا برای گارنیش غذا استفاده کنید.

7. سبک و رقصان مانند گل قاصدک

آنچه به عنوان قاصدک می‌ شناسیم در حقیقت میوه گل قاصدک است.گل قاصدک زرد رنگ است و طعم شیرینی دارد.این گل که به «دندان شیری» نیز معروف است جزء گل‌های خوراکی به شمار می ‌آید که هم به صورت خام و هم پخته می ‌توانید در کنار غذاهای متفاوت امتحان کنید.مصرف آن به ویژه برای خانم ‌ها و افراد کم‌ خون توصیه می ‌شود.

8. مبارزه با افسردگی با اسطخدوس

حتما با روغن و اسانس اسطخدوس آشنا هستید.حتی اگر تا به حال نام آن به گوشتان نخورده باشد،قطعا بوی آن برای شما آشنا خواهد بود.از گل ‌های اسطخدوس می ‌توانید برای معطر کردن چای،دمنوش و انواع دسرها استفاده کنید. برگ ‌های اسطخدوس نیز می ‌توانند کاربرد درمانی داشته باشند ولی چون برگ‌ های گیاه دارای روغن اسطخدوس نیست.

تاثیرگذاری آن نیز نسبت به خود اسطخدوس کمتر است.اسطخدوس اضافه بر رایحه خوش،بیشتر به علت خواص آرامش‌ بخشی که دارد شناخته شده است.گل کاری به شیوه ساده در دکوراسیون حیاط؛اگر به دنبال راه های راحت برای گل کاری فضای حیاطTپاسیو و بالکن خود هستید،به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

ایده های بسیار راحتی وجود دارند که در عین کم خرج و کم دردسر بودن، جالب ترین انواع گل کاری را در بر می گیرند.این ایده ها ی فروش گل آنلاین جدید می توانند به فضای مورد نظر شما رنگ و شکل دیگری داده و محیط را با زیبایی هر چه تمام تر زینت بدهند.

جالب ترین ایده های گل کاری

1. جعبه های کهنه

جعبه های چوبی کهنه گزینه های جالبی از نظر سایت فروش گل آنلاین جدید برای گل کاری به نظر می رسند.این جعبه ها همواره بی استفاده هستند و شاید اگر به سراغ آن ها نروید،تا سال های سال در گوشه ای از خانه شما خاک بخورند.شما با کاشتن گل های مورد علاقه خود در این جعبه ها و یا قرار دادن گلدان هایتان می توانید آن ها را به وسایل زیبایی تبدیل کنید که حالا دیگر کاربرد جدیدی دارند

2. طاقچه پای پنجره

یکی از زیباترین ایده ها برای داشتن یک پنجره دوست داشتنی با منظره ای که همیشه دلپذیر و و زیبا است،داشتن یک طاقچه پر از گل پای پنجره است.با داشتن چنین طاقچه ای شما اولا قادر خواهید بود به سادگی و با باز کردن پنجره از داخل فضا گل هایتان را آبیاری کنید و در عین حال با هر بار ایستادن در کنار پنجره خود شاهد یک منظره زیبا باشید.

3. فلاورباکس عمودی

چه کسی گفته که گل ها باید همیشه روی زمین و درون گلدان و باغچه قرار بگیرند؟ فلاورباکس های عمودی این قانون را نقض می کنند.با داشتن یک باکس عمودی به فرم محبوب خود،شما یک تابلوی رنگین و صد البته طبیعی از گل های زیبا خواهید داشت که همراه با عوض شدن فصل ها تغییر می کند.

4. قاب آویز گلدان

یکی دیگر از راه های جالب که سایت فروش گل آنلاین جدید ارائه می دهد برای قرار دادن گلدان ها در فضا،آویزان کردن آن هاست.برای جالب تر شدن این ایده می توانید یک قاب یا استند به این منظور طراحی کرده و گلدان یا گلدان های خود را از بخش بالای آن آویزان کنید. این ایده نیز می تواند به زیبایی تمام نقش یک تابلوی برجسته و واقعی را ایفا کند که محیط بالکن یا حیاط شما را زینت می دهد.