سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل فروشی آنلاین جدید

همه چیز درباره ی ایده ی گل کاری

1. گلکاری کنده درخت

کارشناسان گل فروشی آنلاین جدید به این نتیجه رسیده اند که درخت های قطع شده،بهترین بستر ممکن برای کاشت گل های مورد علاقه و زیبای شما هستند.تنه یک درخت بریده شده که ریشه هایش هنوز درون خاک قرار دارند و به نوعی همچنان نفس می کشند،قابلیت این را دارد که یک گلدان طبیعی برای گیاهان شما به وجود آورد.

با کمی گود کردن تنه و ریختن خاک مناسب درون آن،به سادگی قادر خواهید بود بستر کاشت گل هایتان را فراهم کنید.با این کار یک ایده خلاقانه را برای سر و سامان دادن به گل هایتان به اجرا در خواهید آورد و در عین حال به آن درخت اجازه می دهید تا یک بار دیگر و این بار به شکلی دیگر زندگی کند و به گل های شما نیز زندگی ببخشد.

2. تخت چوبی قدیمی

بسیاری از ما زمانی که یک تخت کهنه و قدیمی شده و بنا به هر جهت کاربرد خود را از دست می دهد،بدون معطلی آن را دور می اندازیم.کمی صبر کنید!این تخت های قدیمی و از کار افتاده می توانند به باغچه کوچک و مورد علاقه شما تبدیل شوند.کافی است فضای زیر تخت را با یک تخته بپوشانید و درون آن را با خاک و کود مناسب پر کنید.

حالا می توانید باغچه کوچک خود را در دل این تخت قدیمی به وجود بیاورید.و اگر در این زمینه سوالی داشتید از ما در گل فروشی آنلاین جدید بپرسید.

3. پالت های بی کاربرد

پالت های چوبی بی کاربرد از دیگر وسایلی هستند که تقریبا به هیچ کاری نخواهند آمد،جز ایده ای که اکنون با شما در میان می گذاریم.این پالت ها دقیقا بهترین محل برای کاشت گیاهان گلدار شما و نگه داشتن آن ها در حالت عمودی هستند.تنها کاری که باید برای استفاده از این پالت ها به عنوان باغچه عمودی خود انجام دهید.

از نظر گل فروشی آنلاین جدید آماده کردن فضاهای خالی مابین آن برای کاشت گل هاست.این پالت را می توانید به یکی از دیوارهای حیاط یا بالکن خود تکیه داده و از ظاهر زیبای ان لذت ببرید.

4. چکمه های پلاستیکی

این روزها دیگر به غیر از یک سری افراد خاص،کسی چکمه پلاستیکی نمی پوشد؛بنابراین اگر یک یا چند جفت از این چکمه ها را هنوز در انبار خانه خود نگه داری می کنید،خوب است پیش از آن که با خانه تکانی بعدی برای همیشه از مجموعه وسایل شما حذف شوند،به آن ها هویت جدیدی بدهید.

چکمه های پلاستیکی شما می توانند نقش گلدان های کوچک و مختلفی را بازی کنند که احتمالا تا به حال در هیچ جا با مدلشان مواجه نشده اید.این چکمه ها را از خاک و مواد لازم دیگر پر کرده و به گیاهانتان اجازه دهید از گلدان های مختلف خود لذت ببرند.

5. بلوک های سیمانی

این مورد دیگر جزو آخرین ایده هایی است که ممکن است به فکرتان خطور کند.با این حال این موضوع از جذابیت بلوک های سیمانی برای تبدیل شدن به گلدان های ویژه شما نمی کاهد.بلوک سیمانی هم از آن بخش چیزهایی است که  پیدا کردنش چندان کار دشواری نیست.

و شاید حتی در حیاط یا انبار خانه شما نیز وجود داشته باشد.این بلوک ها را با خاک مناسب می توانید به عنوان گلدان در یک ردیف قرار داده و ظاهر سرد آن ها را با کاشتن گیاهان زیبا و رنگارنگ از گل فروشی آنلاین جدید تغییر دهید.

6. لاستیک های بلا استفاده

لاستیک های کهنه یا پنچر شده هم از لوازمی هستند که به محض از کار افتادن دور ریخته می شوند.شاید این به فکر شما نرسیده باشد،ولی ما به شما می گوییم که این لاستیک ها می توانند بعد از پایان عمر خود،زندگی جدیدی پیدا کنند. لاستیک های بلا استفاده را می توانید با آویزان کردن از شاخه درخت یا محل های دیگر به یک فضای مناسب برای قرار دادن گل هایتان تبدیل کنید.

فضای خالی درون لاستیک را می توان با خاک مناسب پر کرد و گل ها را درون آن کاشت.این گل ها با رشد کردن از دو طرف لاستیک سرازیر شده و ظاهر جذابی به گلدان مخصوص شما خواهند داد.

7. دوچرخه های فرسوده

دوچرخه های قدیمی شما که خیلی وقت است دیگر قابل سوار شدن نیستند و حتی ارزش تعمیر را ندارند،می توانند به جای خاک خوردن در منج انباری،به محل قرار گرفتن گل ها تغییر عملکرد پیدا کنند.سبد جلوی دوچرخه های قدیمی یکی از جالب ترین محل ها برای کاشت گیاهان است.

یک دوچرخه قدیمی و رنگ و رو رفته را تصور کنید که در بخشی از حیاط منزلتان پارک شده و سبد جلوی آن پر از گل های زیبا و دوست داشتنی که از سایت گل فروشی آنلاین جدید تهیه کرده اید،باشد.مسلما داشتن چنین منظره زیبایی در حیاط هر خانه ای یک نعمت است.

8. گاری های از کار افتاده

اگر در حیاط خانه خود یک گاری دارید،بهتر است همین حالا فکری به حالش کنید.یک گاری قدیمی و فرسوده در چنین زمانه ای به چه کارتان می آید؟ تقریبا هیچ کار،به جز ایده ای که اکنون با آن آشنا خواهید شد.فکرش را هم نمی توانید کنید که یک گاری بعد از گلکاری شدن چه تصویر قشنگی به وجود می آورد.فضای خالی درون گاری بهترین جایی است که می توانید انبوه گل های خود را در ان جای دهید.

9. قفس پرنده

احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید یک قفس مخصوص به نگهداری پرنده نیز می تواند کاربرد دیگری داشته باشد.یک قفس بدون استفاده،زمانی که حتی پرنده ای برای نگه داشتن داخل آن ندارید،یک فضای مناسب برای کاشت گل و گیاه است.گیاهانی که در قفس می کارید با رشد کردن از میان میله ها بیرون زده و یک تصویر دوست داشتنی و خاص به وجود خواهند آورد.

10. نردبان های چوبی

نردبان آخرین موردی است که برای سر و سامان دادن به گل ها پیشنهاد می شود.یک نردبان را می توان با کمی تغییر به محل کاشت گل ها تبدیل کرد.با جایگذاری محفظه های چوبی به جای تخته های نردبان،می توانید گیاهان خود را طبقه به طبقه در این بخش ها کاشته و یک نردبان زیبای گلکاری شده و سبز داشته باشید.

این ایده های گل فروشی آنلاین جدید،راحت ترین راه های ممکن برای داشتن یک حیاط،پاسیو یا بالکن زیبا به کمک گل کاری در سبک های مختلف،بروزو ساده هستند.مسلما با داشتن فکر باز،کمی سلیقه و مقداری حوصله می توانید ایده های جالب تری نیز در این جهت اجرا کنید.