سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل فروشی آنلاین عالی

تزیین خانه با گل طبیعی

در دکوراسیون داخلی امروز به هیچ عنوان نمی توان اهمیت وجود گل و گیاه را نادیده گرفته و یا در موردش صحبتی نکرد.ما در هم مطالب زیادی در مورد انواع گیاهان آپارتمانی در اختیار شما قرار دادیم.ولی صحبتی که امروز با شما در مقاله گل فروشی آنلاین عالی دارم این است که انتخاب خود گیاه به تنهایی موثر نبوده.

و چیدمان آن ها در خانه نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.به همین علت 5 شیوه متفاوت را انتخاب کردم تا بهتر بتوانید با گیاهانتان یک فضای آرام و دوست داشتنی به وجود بیاورید.ایده‌هایی برای تزیین خانه با گل و گیاه : استفاده از گل و گیاه از گل فروشی آنلاین عالی در درون منزل شما بدون شک یکی از کم‌ هزینه ‌ترین موارد برای طراحی داخلی به شمار می‌رود.

استفاده از گل و گیاه در اتاق پذیرایی،اتاق نشیمن،آشپزخانه،راهرو و حیاط خلوت با توجه به سلیقه و ذوف شما بر زیبایی خانه شما خواهد افزود.با ایده پردازی ‌هایی که در ادامه با آن در مقاله گل فروشی آنلاین عالی آشنا خواهید شد خواهید توانست زیباترین منزل خود را به شکلی متفاوت و زیباتر از قبل طراحی کنید.

برای اینکه یک چیدمان متفاوت و خاص داشته باشید نیازی نیست هزینه ‌های سرسام‌ آوری را به خود و خانواده‌ تان تحمیل کنید.با استفاده از چند گلدان می‌ توانید یک گلخانه شیک در حیاط‌ خلوت خود بر پا کنید.می ‌توانید روی میز نهارخوری خود را با انواع کاکتوس ‌های بندانگشتی طراحی کنید.

گلدان‌های ترکیبی در دکوراسیون داخلی : همان ‌طور که اشاره شد برای این‌که دکوراسیون مختلفی داشته باشید نیازی نیست هزینه‌ های سرسام ‌آوری را متحمل شوید.استفاده از گلدان‌ هایی با گل آویز در کنار درختچه های آپارتمانی و تزیین خانه با گل و گیاه سبب خاص شدن اتاق نشیمن شده است.

شما به سادگی می توانید در بخش از اتاق نشیمن که با تراس هم‌جوار است این ایده پردازی را ادامه‌ دار به انجام برسانید.خود را در چیدمان گل و گیاه محدود نکنید.می ‌توانید تمام گل ‌های آویز را از سقف آویزان کنید و اطراف آن را با گلدان ‌های ریز و درشت طراحی کنید.این دکوراسیون شما را به یک جنگل مصنوعی خانگی دعوت خواهد کرد.

چیدمان کتابخانه گلدانی : برای استفاده متفاوت از گل و گیاه در خانه می توانید بخشی از دیوار خانه خود را به‌عنوان کتابخانه گلدانی در نظر بگیرید. به ‌جای استفاده از کتاب این بخش را با ترکیبی از گل و گیاه و کمی کتاب طراحی کنید.استفاده از کاکتوس،درختچه‌های آپارتمانی قشنگ،لوازم جانبی باغبانی در قفسه ‌های کتابخانه است.

برای لذت بردن از این دیوارکوب بی‌نظیر یک صندلی را با شال مبل پشمی طراحی کنید و کتاب ‌های موردعلاقه خود را در نزدیکی آن قرار دهید.دست ‌به‌کار شوید تا عطر گل‌ های طبیعی فضای خانه شما را پر کند.کنده‌ های چوب در کنار آب‌پاش سنتی سبب جلوه دادن به این دکوراسیون بی‌نظیر شده است.

اتاق خواب رویایی با گیاهان طبیعی

برای اینکه یک اتاق خواب مختلف و شیک داشته باشید نیازی نیست از لوازم لوکس و گران قیمت استفاده کنید.شما به راحتی می‌توانید قسمت گوشه ‌ای اتاق خواب خود را از گل ‌های رونده استفاده کنید که با مرور زمان به زیبایی آن افزوده می‌شود.از یک‌ تخته چوب به‌ عنوان طاقچه در بالای سر تخت بهره بگیرد. که می توانید آن را از گل فروشی آنلاین عالی تهیه نماید.

با استفاده از گل ‌های طبیعی زیبای آپارتمانی کوچک و گلدان‌های زیباروی آن را طراحی کنید.بدون شک هر زمان که وارد اتاق‌خواب خود می ‌شوید از عطر آن سرمست خواهید شد.استفاده از شال تخت در کنار یک کاناپه به همراه شال مبل شما را به یک دکوراسیون مدرن نزدیک می‌ کند.

این ایده پردازی ها احتیاج به کمی شور و سلیقه دارد تا شما را در دراز مدت به بهترین و خاص‌ ترین طراح داخلی نزدیک کند.پس ایده پردازی کنید و منتظر نتیجه آن بمانید.ایده پردازی با استفاده ازگل‌ های طبیعی باعث می ‌شود یک حس بهاری همیشگی در خانه شما ایجاد شود.چیدمان گیاه با استفاده از میز چرخدار یا نیمکت : این شیوه یک راه بسیار ساده است.

کافی است یک نیمکت و یا میز چرخدار تهیه کرده و در گوشه مناسبی از خانه قرار دهید. سپس با گل ها و گیاهان کوچک و بزرگ آن را پر نمایید.بهتر است دقت داشته باشید که کدام گلدان ها باید در طبقات بالاتر و کدام یک در طبقات پایینی قرار بگیرند.به طور نمونه بهتر است گلدان های بزرگ تر و گل های رونده در طبقه پایین و آن هایی که کوچک تر و سبک تر هستند بالاتر چیده شوند.

تزیین خانه با مدل های گوناگون گلدان : گل فروشی آنلاین عالی با استفاده از گلدان های متفاوت دکوراسیون را جالب تر و جذاب تر می کند.همان گونه که هیچ گیاهی شبیه به دیگری نیست و شکل و ظاهر خاص خود را دارد،گلدان ها هم می توانند متناسب با گیاه خود انتخاب شده و حتما لازم نیست به صورت یکسان و ست استفاده شوند.

تلاش کنید گلدان ها در اندازه ها و به خصوص رنگ های متفاوت را در کنار یکدیگر قرار دهید.خلق گوشه سبز خودتان با گیاهان خانگی : اگر شما فضاهای پرت و بدون استفاده در خانه تان دارید، بهترین مکان برای چیدن گیاهانتان را به دست آورده اید.زیرا علاوه بر بهینه سازی فضا،یک مکان کامل و مخصوص را به گیاهانتان اختصاص می دهید.

برای این ایده هم بهتر است گلدان های با ابعاد متفاوت و به خصوص در اندازه های بزرگ تر را انتخاب نمایید.البته فراموش نکنید که قرار نیست همه چیز روی زمین قرار بگیرد، گلدان های آویز نیز کاملا مفید خواهند بود.قرار دادن بزرگ ترین گلدان کنار کاناپه : این ایده یکی از اصلی ترین ایده ها و اصول برای چیدمان گیاهان در دکوراسیون است.

قرار دادن بزرگ ترین گلدان در کنار کاناپه یا صندلی در اتاق نشیمن از ترفندهای همیشگی طراحان داخلی گل فروشی آنلاین عالی است.این گلدان،جدای از بقیه،به عنوان ادویه فوری برای اتاق نشیمن محسوب می شود.از مزایای دیگر این شیوه این است که در هر سبک دکوراسیونی به راحتی قابل اجراست.و البته زمانی تاثیر مثبت خود را بیش تر می کند که گلدانی متناسب با سایر وسایل دکوراسیون انتخاب شود.