سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل فروشی آنلاین حرفه ای

جزئیات و کلیات گل فروشی آنلاین

این شرکت در گل فروشی آنلاین حرفه ای خود در همه محصولات از گل های به روز و تازه تهیه شده از تولیدی های گل استفاده می کند. همینطور شما می توانید با انتخاب هر محصول یا گل مورد نظرتان ، در صورت نیاز طرح و دیزاین و گل آرایی را تغییر داده تا گل طبق سلیقه شما طراحی و گل آرایی شود.پر اهمیت است که تمام سفارشات آی لیلیوم طی دو الی سه ساعت تهیه ، گل آرایی و طراحی شده و بعد ارسال می گردند.

شما عزیزان برای خرید گل به صورت آنلاین در انواع متفاوت و سفارشات مختلف گل برای مناسبت ختم و یا تبریک و همینطور برای انتخاب مدل های دیگر گل ها شاید سوالاتی داشته باشید یا تذکر هایی را دوست داشته باشید که به اطلاع ما برسانید! به همین علت گل فروشی آنلاین حرفه ای آی لیلیوم با دارا بودن سال ها پشتکار در زمینه خرید و فروش گل و گیاه هان خاص برای شما نوشته آموزشی خیلی خوب و مفیدی را گردآوری کرده است.

و در دسترستان قرار داده اند تا هم پاسخ سوالات خود را پیدا کنید و هم خریدی بهتر و متفاوتی را تجربه کنید.اگر سوال و یا پیشنهادی داشتید می توانید از راه شماره تلفن های در دسترس در سایت با ما در ارتباط باشید گل فروشی آی لیلیوم آماده ارائه هرگونه گلی با ارزش و کیفیت بالا و با قیمت ارزان و خوب برای مراسم ها و اتفاق های ویژه شما می باشد.

سال ها تلاش ما در زمینه گل فروشی آنلاین حرفه ای باعث شد تا از سال های پیش به فکر درست کردن و راه اندازی سایت گل فروشی آی لیلیوم برای سفارش هرگونه گلی به صورت آنلاین برای بازدیدکنندگان خود باشیم. بر این اصول این سایت راه اندازی شد و سفارش خریدران از راه این سایت انجام می شود. در گل فروشی آی لیلیوم سعی شده تا گل های سر حال تر و با کیفیت بالا به خریداران عرضه شود.

گل های ما طبق میزان سفارش تقریبا روزانه از تولیدی های گل جمع آوری می گردد. از این رو گل های موجود خیلی پر طراوت و درجه یک هستند. شما می توانید به همراه سفارش گل خود نیز نوشته مورد نظر برای کارت روی تاج گل یا پایه گل را سفارش دهید.

همینطور شما می توانید در مناسبت های ولنتاین، روز مادر، روز مرد، روز پدر و … سفارش گل خود را در گل فروشی آنلاین حرفه ای شرکت آی لیلیوم ثبت نمایید. شما می توانید در کنار سفارش گل خود همچنین طرز دیزاین و تزئین آن را خودتان سفارش دهید که همان گونه که خودتان علاقه دارید طراحی شود.

نحوه پرداخت هزینه و تحویل گل

جهت پرداخت سفارش گل شما می توانید از راه پرداخت اینترنتی و یا پرداخت در مکان ارسال و یا واریز به حساب استفاده نمایید.روزانه در گل فروشی آنلاین آی لیلیوم مدل های متفاوتی از گل ها به صورت مخصوص برای فروش گذاشته می شود.شما قادر به این خواهید بود تا با فالو کردن روزانه سایت ما از این تخفیف های مخصوص استفاده نمایید.

سفارش های گل بویژه تاج گل بیشتر توسط وانت گل فروشی آنلاین حرفه ای این شرکت حمل می شود. قیمت حمل گل (به غیر از تاج گل ترحیم ) به صورت مساوی میان ما و خریدار تقسیم می شود. جهت سفارش گل در گل فروشی شما می توانید هم به صورت مجازی و هم تماس بگیرید و اقدام کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

گل فروشی آی لیلیوم حمل گل و تحویل آن به شهرهای حومه تهران را نیز انجام می دهد. پذیرفتن سفارش و ارسال گل به دیگر شهر ها فقط در شهر های حومه انجام می گیرد که تماما توسط گل فروشی ما انجام می شود.سال ها است که فرستادن گل و کادو دادن آن به عنوان شیوه ای برای بیان علایق و احساسات و محبت بین اشخاص به کار برده می شود.

گل بخش پر اهمیتی از طبیعت و نیز زندگی همه انسان ها را شامل می شود .قشنگی گل، طراوت و شادابی زندگی ما و معنای واقعی زنده بودن را به ما یادآوری می کند. برای عزیزانمان گل می فرستیم و علاقه و محبت خود را به آن ها یادآور می شویم. این کار تنها لازم نیست که پول زیادی را پرداخت کنیم با هدیه کوچک هم حس شادابی را می توانیم انتقال دهیم.

مهم بودن گل در طبیعت تقریبا همه جا به چشم می آید. آن ها غذای حشرات، پرندگان، جانوران و حتی انسان ها را تامین می کنند. بعضی از آن ها به عنوان دارویی طبیعی برای انسان و برخی از حیوانات کاربرد چشمگیری دارند. همچنین به تولید مثل گیاهان و غیره مسائل دیگر زیست محیطی یاری می کنند.

بدون وجود گل، زمین رنگ آنچنان زیبایی را ندارد. حشرات مختلفی وجود دارند که با شهد گل ها به نوعی سرگرم جشن می شوند. در این بین زنبورها، مورچه ها و پروانه ها بیشتر از بقیه به چشم می آیند و توجه می شوند. از آنجا که گرده افشانی گل­ ها بواسطه عوامل خارجی انجام می گیرد، ظاهر برخی از آن ها به شیوه ای به وجود آمده اند  که برای این حشرات جالب به نظر می رسد.

طی سال ها، گلبرگ های رز، سوسن، میخک و شبدر در آشپزی و چای استفاده می شدند. گل­ های موز و مرکبات، منبعی برای تغدیه نیز هستند. شکوفه های پیازچه، سیر، ریحون، یاسمن،  پونه کوهی نیز به عنوان دارو استفاده می شوند. گل های دیگر نیز مانند نعنا و زنجبیل در تهیه چای اشتفاده می شود.

خیلی از گل­ ها استفاده پزشکی دارند. این نوع از گلها سم های بدن را از بدن خارج می کنند. گل­های آفتابگردان و پیچ امین­ الدوله نیز برای درمان گلودرد و ورم لوزه مصرف می شوند. سایت گل فروشی آنلاین حرفه ای شرکت آی لیلیوم سفارش گل به صورت آنلاین را خیلی راحت و آسان ممکن نموده است تا خوشحالی و رضایت را برای مشتریان عزیز به رقم آورد.

آی لیلیوم با ارائه ی امکان خرید گل تازه پر طراوت و با کیفیت به صورت شاخه گل، دسته گل، جعبه گل و گیاهان متنوع، به خاطر آسایش حال مشتریان و امکان خرید مجازی مدل مختلف گل از راه خرید آنلاین آی لیلیوم و یا در تلفظ (فروشگاه گل فروشی آنلاین حرفه ای شرکت آی لیلیوم) و ارائه ی خدمات ارسال رایگان با خودرو های یخچال دار تا درب موقعیت، تلاش بر این دارد که قدمی نوین را در راه آسایش مشتریان عزیز بردارد .