سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش گل آنلاین مجلل

همه چیز درباره ی گل و گیاه

ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده،ولی مهم جهت بدست آمدن آرامش روح و روان آدمی است که در این میان کاشتن گل و گیاه و یا دریافت هدایایی مثل گل می تواند بیش از هر چیز شادی و سرزندگی را به انسان هدیه دهد.خرید گل از فروش گل آنلاین مجلل و یا سفارش گل،کاشتن گل و گیاه و به طور کلی نگاه کردن به گل سبب واداشته شدن احساس خوشحالی،آسایش و سرزندگی ،مثبت اندیشی و دوری از غم و ناراحتی می شود.

گل در سلامت روحی و روانی افراد آن است که شخص با تماشا کردن به گل و لذت بردن از تازگی،رنگ و رایحه خوش آ ن می تواند حالت روحی نا معین خود را تغییر داده و به حالت طبیعی باز گرداند؛در حقیقت گل عاملی جهت برابر کردن رفتار در طول شبانه روز بوده و هر بار نگاه کردن به گل عاملی جهت متصل شدن یک اتصال عصبی مثبت در مغز است.

گل و گیاه به خصوص دریافت حتی یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک گل به سرعت می تواند روحیه فرد را تغییر داده و او را خوشحال و هیجان زده کند.لبخند،اولین و پر اهمیت ترین نماد این تغییر است.احساس خوشحالی و نشاط در همه اشخاص ودر هر سنی به سرعت و به خوبی آشکار می شود.بنابراین پژوهشگران توصیه می کنند معمولا یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک گل در معرض دید خود داشته باشید.

گل نگاه کردن یا استفاده از فروش گل آنلاین مجلل می تواند به مدت زیادی روی حالات روانی شخص تأثیر گذاشته و رفتار او را به سرعت متحول کند،به صورتی که اشخاصی که در محیط اطرافشان منزل،محل کار و...گل و گیاه وجود دارد بیش از دیگران دو تا چهار برابر آرام،مهربان،خوشحال و با بخشش بوده و می توانند این حس را با رفتار درست خود به دیگران نیز انتقال بدهند.

گل و گیاه سبب ایجاد حس دیدگاه مثبت به زندگی و آسایش،احساس خوشحالی و رضایت،صمیمیت و آرامش در افراد می شود .رنگ گل ها نکته بسیار مهمی است،به صورتی که گل ها با رنگ ملایم صورتی،سفید، بنفش و...حس فرد را به سوی احساسات آرام سوق داده و گل ها با رنگ های گرم و تند قرمز،زرد،نارنجی و...حس او را به سوی هیجان و شادابی پیش می برد.

هر یک از این عکس العمل ها وابسته به فردی که گل را هدیه گرفته و یا فردی که گل را هدیه داده است،متفاوت بوده و به حس فرد نیز مرتبط است.ولی تذکر پر اهمت آن است که یکی از این سه نوع لبخند و گاهی اشتراکی از هر دو،درست 5 ثانیه بعد از دریافت گل ،بدون اراده،بروز می کند که این نشان از تاثیر « زیبایی گل» بر مغز است.

چندین گل زینتی و جذاب

1- رز مینیاتوری

رز مینیاتوری از گیاهان زینتی و تجاری می باشد که کاربردهای بسیاری به ویژه در دیزاین فضای سبز دارد.رزهای مینیاتور مثل رزهای معمولی از خانواده گل سرخیان و شامل درختچه های کوچک با برگهای ریزان و تقریبا بدون خار هستند. برگ های کوچک و مرکب آنها از پنج یا هفت برگچه بیضی شکل و دندانه دار تشکیل شده است.که با مراجعه به فروش گل آنلاین مجلل می توانید این گل را تهیه نمایید.

شرایط آب و هوایی و خاکی رز مینیاتوری

به طور کلی نور زیاد و دمای خنک باعث تولید گل با کیفیت بالا در وردها می شود.گل ورد آفتاب دوست و حداقل باید 6 ساعت آفتاب در روز دریافت کند.خاک شنی رسی،لومی و یا خاکی که کمی رسی بوده و دارای 10% مواد آلی باشد،مناسب است. به صورت کلی نیاز به خاک عمیق و حاصل خیز بازه کش مناسب دارد.به منظور زهکشی در مناطق پر باران،بستر کاشت را ازسطح چمن بلندتر در نظر می گیرند.

2- گل آنتوریوم

این گیاه دارای برگ های کمی پهن، سبز تیره و به طول بیش از 18 سانتیمتر و ریشه‌های ضخیم و گوشتی است. گلها با اسپات قرمز، صورتی، زرد و یا سفید است.آنتوریوم گیاهی دائمی و گل‌دار است که از زیبایی ویژه ای برخوردار است و به عنوان گیاه آپارتمانی، گلخانه‌ای و حتی شاخه بریده استفاده می‌شود.

گل آنتوریوم در حقیقت سنبله یا همان خوشه است که در یک براکته رنگی عمدتاً به رنگ صورتی، قرمز، سفید و زرد و به شکل قلب پیچیده شده است.امروزه این گیاه از جمله پر طرفدارترین و یکی از گونه های پر درآمد به شمار می آید چون هم از گل و هم از برگ این گیاه برای طراحی استفاده می شود.

برخی از گونه های انتریوم گل هایی به بزرگی و عرض حدود 50 سانت می دهند که ویژه کشور اندونزی هستند و برخی هم گل های خیلی ضعیف اما برگ های بسیار قوی که گاها تا بیشتر از یک ماه در آب قابل نگهداری است مانند گونه بسیار پر طرفدار cadence ها که تولید آن از جمله گیاهان پر سود و بروز برای تولید برگ جهت طراحی و همچنین نگهداری این گیاه زیبا در آپارتمان محسوب می شود.که این گل یا شبیه به این ها را از فروش گل آنلاین مجلل تهیه نمایید.

فواید گل آنتاریوم

1-فواید این گل در گل آرایی ناشی از دمگل خیلی بلند و طول عمر زیاد گل بریده آن است. 2-این گیاه دوران گل دهی است طولانی دارد که به حدود 3 ماه می رسد. 3-در گل آرایی به سبک ژاپنی مورد استفاده زیادی دارد و قیمت هزینه آنتاریوم بسیار مناسب است.

3- گل آلسترومریا

گل آلسترومریا،گلی خیلی زیبا و نسبتا با دوام (یک هفته تا ده روز) و بومی آمریکای شمالی است. حدود 80 مدل مختلف از این گل در رنگ های سفید،زرد،نارنجی، صورتی و بنفش با خال های سیاه روی گلبرگ های آن در طبیعت وجود دار گل آلسترومریا همچنین با نام های سوسن اینکا یا طوطی لیلی یا سوسن پرویی نیز خوانده می شود.

گل های آلسترومریا به طور خوشه ای و در راس شاخه آن به وجود می آید و به محض رشد،رنگ هایی را در لبه های خود ایجاد می کنند.گل آلسترومریا خوشبو نیست.آلسترومریا در تمام طول سال گلدهی دارد.مهم ‌ترین نشانه تشخیص مناسب بودن شاخه گل آلسترومریا ضخیم بودن ساقه ‌های گل است.به مراجعه به فروش گل آنلاین مجلل می توانید عکس های آن را ملاحظه نمایید.

گل آرایی

گل آرایی به معنی اینکه گل ها،برگ ها،شاخه ها و دیگر عناصر طراحی را طوری در کنار هم قرار دهیم که نمای زیبا و جذب کننده ای را برای بیننده ایجاد کند و تناسب بین گل ها و برگ ها حفظ شود.در یک گل آرایی مناسب و موفق هر شاخه گل و هرجزئی که استفاده شده است.

قابل تفکیک نمی باشد چرا که هر گل به تنهایی سبب زیبایی و کامل شدن گل آرایی می شود.گل آرایی شامل 3 روش گل آرایی مدرن، شرقی و کلاسیک (سنتی) می باشد.که می توانید آن ها را از کارشناسان فروش گل آنلاین مجلل سوال نمایید.