سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نادرترین گل های گل فروشی آنلاین

نادر ترین و عجیب ترین گل های جهان

چنانچه در این قسمت مقاله نادرترین گل های گل فروشی آنلاین خواهید خواند بعضی از آن ها فقط در فصول مخصوص شکوفه می دهند و یا حتی بعد از یک دوره کافی نیست که ما همه آن ها را بدانیم. گل هایی که در جهان خارج از دسترس دنیا عادی هستند هنوز کشف نشده اند.

گل ها قشنگ ترین و شگفت انگیزترین هدیه ی طبیعت به ما هستند. در همه جهان، بیش از 270000 مدل گل وجود دارد.

7 شگفت انگیز ترین و عجیب ترین گل در جهان

1- گل بیگانه شاد ( گلی مشابه موجودات خیالی فضایی)

بیگانه شاد یک گل عجیبی است که در آب و هوای سرد و خیلی زیاد در آمریکای جنوبی نزدیک به قطب جنوب رشد می کند. این گل ریز آفتاب نسبی و دمای سرد را مناسب تر است .به دلیل سیستم ریشه ای کم عمق، این گل وابسته به رشد در خاک شنی و سنگی دارد .

این گل در ارتفاع حدود 914 متری پیدا می شود .در تابستان شکوفه می دهند و در بالای برگ هایی که به شکل مستطیلی روی ریشه های 4 تا 5 اینچی رشد می کند، و به آن ها این احساس را انتقال می دهد که روی زمین حرکت کنند در حالی که همه گل های بیگانه شاد رنگ زرد /پرتقالی با محفظه سفید و لکه های تیره هستند.

2- منقار طوطی

منقار طوطی ،کمیاب ترین گل در جهان است.که در مقاله نادرترین گل های گل فروشی آنلاین تحقیقاتی که شده فهمیدن که این گیاه به راحتی رشد می کند و تا ارتفاع 4 8 فوتی قد و عرض دارد . آن را در ظرفی پرورش دهید و هر زمستان آن را به درون منزل بیاورید.در اتاق آفتابی پرورش می شود داد، به این نکته هم توجه کنید که هوا بیش از حد خشک نباشد.

این گیاه آفتاب کامل و یا نیمی از نور خورشید را می گیرد. هوای گرم در مناطق گرم تر زمان ظهر خوب است. هم طور احتمال دارد سایه نارنجی، زرد و قرمز باشد.بیشتر مدل های لوتوس در بهار و تابستان یا پاییز شکوفه می دهند و یا به خاطر درجه حرارت شبانه سرد در نظر گرفته می شوند.

3-کوکای

کوکای یکی دیگر از نایاب ترین گیاهان در جهان است که در مقاله نادرترین گل های گل فروشی آنلاین آمده که از یک درخت در هاوایی به وجود می آید. این گیاه همین طور در محیط های غیر مسکونی دیگر وجود ندارد.زمانی که اولین بار در دهه 1860 کشف شد، تنها سه گیاه کمیاب در حیات وحش پیدا شده بودند.

ولی هر سه آن ها در سال 1978 با آتش از نابود شدند. یکی از شاخه های این گیاه در آخرین سعی ها سالم ماند .گل سالم مانده، بعد به دیگر گیاهان این گیاه پیوند داده شد. این درخت به 10 تا 11 متر ارتفاع می رسد و دارای صد ها گل سرخ و آفتابی است که سالانه درختان را توسعه می دهد. پیوند خوب و درست بود، و این شیوه ای است که تا امروز گیاه زنده مانده و نمی تواند تولید دانه کند.

4 - گل کاداپول

گلی خوب و کمیاب با رنگ زرد - سفید است که به طور معمول در سریلانکا رشد می کند و گل بهشت نامگذاری شده است.ولی در هند اسم دیگری به اسم براهما کامالام دارد.این گل ها فقط در شب شکوفه می دهند و به دلیل آن ملکه شب نیز نامگذاری شده.

این گل تاریخچه قشنگی در ژاپن دارد که اسم آن را می توان "قشنگی زیر ماه" گذاشت. این گل یکی از کمیاب ترین گل یا گیاه در دنیا است که تا به حال نمی توان آن را بدون ضرر کند .بو آرام و خوش رایحه ای دارد ؛ولی وقت کمی برای زنده ماندن بعد از کندن دارد و فقط چند ساعت زمان می زرد.

این گل را هرگز نمی توان خرید و در مغازه ای آن را فروخت. این کار سبب شکوفه زدن میان ساعت 10 و 11شب که تا دو ساعت بعد از آن ادامه دارد و آغاز به ناپدید شدن و ضعیف شدن کامل پیش از آغاز روز می کند.

5-ارکیده گوست

ارکیده جز کمیاب ترین  گل هایی است که در مقاله نادرترین گل های گل فروشی آنلاین آمده است. کشت این گیاه در بیرون از محیط های طبیعی دشوار تر است. ارکیده ها همیشه در محیط تالاب پرورش داده می شود.آن ها می توانند به عنوان مدل های در دید خطر ارکیده در نظر گرفته شوند که اجازه تغییر از محیط طبیعی را ندارند.

آن ها می توانند فقط وقتی که رشد کنند که به یک گیاه دیگر اتصال پیدا کنند  که درخت میزبان نامگذاری می شود. بر روی درخت میزبان ریشه های سبز، سفید و خاکستری سخت قابل تشخیص داده می شوند.آن ها برگ هایی ندارند و فقط می توانند در ماه های آوریل تا اوت، سه هفته شکوفه کنند.

این گل ها را می توان از راه بوی آن ها در زمان شکوفه دادن تشخیص داد و آن ها رایحه صابونی مثل تولید می کنند. ارکیده مشابه به پرچم سفید است که در هوا پرواز می کند و یا بعضی زمان ها مشابه شبحی که در هوا پرواز می کند می توان تماشا کرد  . این گل شامل سه گلبرگ سفید و سه کاسبرگ است.

این گیاه طبق گفته مقاله نادرترین گل های گل فروشی آنلاین می تواند فقط یک گل را در یک زمانی تولید کند ولی در موارد خیلی کمیاب، آن ها می توانند بیش از ده گل تولید کنند،که می تواند به طول 4 تا 5 اینچ رشد داشته باشد و حدود به 10 تا 14 روز طول بکشد.

6- گل بد بو

این گیاه آسیایی یکی دیگر از کمیاب ترین گلها در دنیا است. این گیاه می تواند روی تاک مخصوصی زنده بماند.آن به تاک برای تغذیه احتیاج دارد و به این علت که هیچ ریشه، برگ، ساقه ندارد و بیشتر زمان ها در ساقه چوبی و ریشه های میزبان رشد می کنند.

رایحه تند و تیز در زمان شکوفه دهی می دهد، به گونه ای که مگس ها را جذب می کند. گیاهان می توانند 1 متر قطر داشته باشند و سطح آن ها به رنگ های به قرمز ، قهوه ای با سفید است. گل احتمال دارد نر یا ماده باشد

7-شبنم خورشید

شبنم خورشید یکی دیگر از کمیاب ترین گل ها است که در مقاله نادرترین گل های گل فروشی آنلاین مورد بحث قرار گرفت. این خود را از دیگر گل های کمیاب به دلیل طبیعت گردافشانی خود - فرق می کند. این گل ماده چسبناک را به طلعه می اندازد تا حشرات یا سوسک ها را به طلعه بیندازد.

این گیاه همواره دارای پنج رنگ گلبرگ است؛ به نور خورشید برای شکوفایی کامل احتیاج دارد. جالب ترین این مورد این است که می تواند مواد غذایی را از حشرات خارج کند.