سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیاهان فروش گل آنلاین

گیاهان جذاب آی لیلیوم

با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز یک سال جدید مقاله گیاهان فروش گل آنلاین ایده خوبی برای دیزاین خانه تان دارد. مناسب است که در کنار همه‌ تغییرات دیزاین و خانه‌ تکانی ‌ها، از گیاهان طبیعی برای قشنگی و طراوت محیط خانه استفاده کنیم. آماده کردن باغچه، کاشتن گل‌ های قشنگ و استفاده از گل‌های طبیعی بهاری در دیزاین داخلی خانه به تازگی و قشنگی خانه شما کمک می ‌کند.

و یقینا مهمانان شما هم از انرژی خوبی می برند و از قشنگی خانه شما لذت می ‌برند. در این مقاله گیاهان فروش گل آنلاین می‌ خواهیم گل‌ های قشنگ بهاری را که شما قادرید در باغچه حیاط خود بکارید و یا در دیزاین داخلی خانه خود استفاده کنید، معرفی کنیم.

1- گل بنفشه :

گل بنفشه یکی از گل‌ هایی است که در مقاله گیاهان فروش گل آنلاین نام برده شده که  می ‌توانید آن را در فصل زمستان در باغچه خانه‌ بکارید تا سال جدید باغچه ‌ای قشنگ و دیزاین شده با گل بنفشه داشته باشید. این گل در بیشتر مناطق ایران به خوبی رشد می ‌کند.

و ممکن است این گل را در خیابان ‌های شهر هم تماشا کرده باشید. گل بنفشه به آفتاب علاقه دارد و چند ساعت سایه را تحمل می ‌کند. به آبیاری مرتب احتیاج دارد اما آبیاری بیش از حد خیلی آسیب زننده است.

2- گل لاله عباسی :

یکی از گل‌ های قشنگ بهاری است که گل‌ های رنگی آن تا چند ماه باقی‌ می ‌ماند. می ‌توانید به سادگی این گل را با استفاده از بذر در آخر زمستان و یا اوایل بهار در باغچه تان بکارید. این گیاه به سرما خیلی حساس است. گل لاله عباسی در محیط هاس گرمسیری در تمام  سال گل می ‌دهد.

اگر قصد دارید گل لاله عباسی را با استفاده از بذر بکارید باید در آغاز در گلدان بکارید و پس از اینکه کمی رشد کرد به باغچه انتقال بدهید. گل لاله عباسی مثل بعضی گل‌ های بهاری به نور مستقیم آفتاب احتیاج دارد.

3- گل میمون :

گل در گیاه میمون به طرز خیلی قشنگی می ‌روید،  که به شکل خوشه ‌ای هستند و از گل‌های رنگی این گیاه نقاط تیره آشکار می ‌شود که قشنگی زیادی به محیط منزل شما خواهد بخشید. گیاهی دائمی است اما بدلیل اینکه تنها تا دمای صفر درجه سانتی گراد را می تواند تحمل کند.

بیشتر به عنوان گیاه یک ساله کاشته می‌ شود. در مناطقی که دارای زمستان ‌های نه بیش از اندازه سرد هستند. این گیاه سرمای زمستان را تحمل می کند و در سال دوم گلدهی بهتری دارد. اما در سال‌ های بعد به این شکل باقی بماند تازگی و طراوت و گلدهی خود را ازدست می‌ دهد.

کاشت گل میمون نیز مثل بنفشه است تا در فصل قشنگ بهار گل ‌های آن طراحی بخش دیزاین منزل شما شوند. بذر میمون خیلی کوچک است و فقط باید روی سطح خاک پاشیده شوند و با مقدار کمی فشار به خاک بچسبند. خوب است گل میمون در محیط های آفتابگیر کاشته شود، ولی می تواند در حاشیه ‌های نیمه سایه هم قرار گیرد  .

4- گل شب بو :

یکی دیگر از گل‌ های خوش رایحه و قشنگ که در مقاله گیاهان فروش گل آنلاین نام برده شده گل شب بو است است که در عید طرفداران زیادی دارد. این گل بهاری را می‌ توانید در اسفند ماه به طور نشا بخرید  و در شروع بهار در باغچه خانه بکارید و یا گلدان آن را برای استفاده در دیزاین خانه و یا سفره هفت ‌سین نوروز استفاده کنید.

گل شب‌بو در رنگ ‌های متفاوت سفید، زرد، قرمز و بنفش موجود است . این گل به آفتاب علاقه  دارد و سایه را به طور جزئی تحمل می ‌کند. اندازه آبیاری این گیاه باید به طور متوسط باشد، و به آبیاری بیش از حد حساس است.

5- گل لاله :

گل لاله یک مدل از گل‌ های پیازی است که بیشتر در خانواده ‌های ایرانی برای طراحی و دیزایت سفره هفت‌سین نوروز به کار می برند. شما می ‌توانید برای طراحی دکوراسیون خانه خود از این گل‌ های قشنگ استفاده کنید. گیاهان پیازی،گیاهانی هستند که  در فصل سرما رشد می‌ کنند.

و در نوروز به گل می ‌نشینند در آخر اگر گل لاله را برای قشنگی باغچه خانه انتخاب کرده‌ باشید حتما پیاز آن را از دو سه ماه پیش از زمان گلدهی کاشته باشید. گل لاله بین یک تا دوماه باقی می ‌ماند و پس از از بین رفتن ساقه، می ‌توانید پیاز آن را دوباره استفاده کنید.

گل لاله به نور آفتاب احتیاج دارد.به این نکته مقاله گیاهان فروش گل آنلاین توجه کنید که عمق کاشت پیاز لاله؛ بین10 الی 15 سانتی متر داخل خاک است.

6- گل پامچال :

یکی از قشنگ ترین گل‌ های آپارتمانی است که با رسیدن عید آن را در گل‌فروشی ‌ها مشاهده می کنیم. شاید به همین علت است که آن را به نام گل نوروز هم می‌ شناسند. گل پامچال در رنگ ‌های مختلف و قشنگی وجود دارند و شما می ‌توانید برای به دست یافتن به حس و حال بهاری در دیزاین خانه خود از گل‌های رنگی پامچال به کار ببرید.

گل پامچال به دمای زیاد حساس است و در صورت زیاد بودن دمای هوا، گل ‌ها پژمرده و پلاسیده می شوند. این گیاه به نور غیر مستقیم علاقه  دارد و خوب است پشت پنجره ‌ای با لایه‌ ای از پرده جای بگیرد.

7- گل مینای چمنی :

انواع مختلف گل درشت مینای چمنی در گلدان در ایام نوروز و عید برای پشت پنجره ها نیز خوب است. این گل به همرا  بنفشه جلوه خیلی قشنگ را در آغاز بهار خواهد داشت. همینطور فرش مناسبی برای لاله های زرد رنگ یا سفید به حساب می رود. به طور اساسی مینا چمنی به رنگ های سفید، صورتی، بنفش و قرمز موجود هستند.

مینا چمنی خاک های مناسب سبک و نقاط آفتابی و سایه آفتاب را احتیاج دارد .اما در خاک های خیلی مرطوب ریشه ها پلاسیده می شود و در اخر در سرما از بین می رود، در این مورد توصیه مقاله گیاهان فروش گل آنلاین این است که برای مراقبت از سرما، در حاشیه ها بواسطه پوشش سبکی از شاخه های ریز و کوچک می توانید آن را بپوشانید.