سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیزاین گل در فروش گل آنلاین

دیزاین گل و گیاهان آپارتمانی

دیزاین گل و گیاهان آپارتمانی در منزل و فضای کار،از نظر مقاله دیزاین گل در فروش گل آنلاین علاوه بر قشنگ تر کردن فضا، تأثیر بیشتری بر روی سلامتی و روحیه اشخاص دارد. در حقیقت گل، علاوه بر این که یک عنصر طبیعی قشنگ در دیزاین خانه به شمار می‌ آید، به عنوانی یک فیلتر طبیعی برای پاک‌ سازی هوای فضا نیز است.

که با تولید اکسیژن و گرفتن آلودگی، اشخاص را از هر گونه مواد آسیب زننده مراقبت می‌ کند. به علت اهمیت حضور گل و گیاهان در فضا اطراف اشخاص، در این مقاله دیزاین گل در فروش گل آنلاین به شیوه دیزاین گل در فضا خانه و فضای کار شما می‌ پردازیم.

فواید نگهداری و دیزاین گیاهان در آپارتمان و فضا کار : وجود گل و گیاه در منزل و فضا کار، احساس خیلی خوبی دارد و قشنگی بخصوصی به فضا اطراف می ‌بخشد، ولی اگر اطلاع داشته باشید که تحقیقات علمی همچنین استفاده از گل و گیاه را در منزل و فضا کار توصیه می‌ کنند، برای استفاده از آن در فضا اطرافتان علاقه مند تر خواهید شد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته شده، مشخص شده است که هوا در فضاهای بسته می ‌تواند آلوده ‌تر از فضا بیرون باشد. به این صورت، گیاهان می ‌توانند مثثل یک تصفیه ‌کننده طبیعی خوبی برای برطرف کردن این آلودگی عمل کنند. علاوه بر این، طبق مطالعه در مقاله دیزاین گل در فروش گل آنلاین صورت گرفته شده .

در دانشگاه کشاورزی نروژ، گیاهان می ‌توانند با بالا رفتن رطوبت هوا از زیاد شدن بیماری‌ هایی مانند آنفولانزا، سرفه‌ های خشک یا گلو درد و سرماخوردگی جلوگیری کنند.راهنمای دیزاین گیاهان در منزل و فضا کار : گیاهان وقتی که می ‌توانند فضا خانه و فضا کار شما را جذاب ‌تر و قشنگ تر سازند که بدانید آن‌ ها را در چه مکان و چطور استفاده کنید.

به عنوان نمونه، شما می ‌توانید  گیاهانی را به کار ببرید  که رنگی هماهنگ با فضا دارند یا این که، در اتاق‌ هایی که زیاد پر ازدحام نیستند و رنگ و طرح ساده تری دارند، از گیاهانی با رنگ ‌های تند و جذاب استفاده کنید.در بخش زیر به چند نظر جالب و مناسب برای دیزاین گیاهان در خانه و فضا کار شما در مقاله دیزاین گل در فروش گل آنلاین اشاره شده است :

- ترکیب چند گیاه با هم: یکی از نظر های خیلی قشنگ در دیزاین گل در منزل یا محیط کار، تزکیب چند گل در یک گلدان است. به عنوان نمونه، شما می ‌توانید گیاهان کوچکی مثل کاکتوس و ساکولنت را در یک گلدان کنار هم جای دهید و به وسیله آن جلوه قشنگی به فضای اطرافتان ببخشید.

- جای دادن گل ‌ها در ارتفاع : برای قشنگ تر کردن فضا خانه و به ویژه راهرو ها در محیط کار، می ‌توانید گلدان ‌هایی را مثل لوستر هایی قشنگ از سقف بیاویزید یا این که آن‌ ها را در آشپز خانه بطور جالب بگذارید و یا بالای کابینت‌ ها کنار هم  جای دهید.

- گوشه‌ های خالی : گوشه‌ های خالی بهترین فضا برای جای دادن گیاهان به ویژه گل ‌های بلند و بزرگ و درختچه ‌ها در فضا شرکت و محیط کار شما هستند. به عنوان نمونه، می ‌توانید در چنین بخش هایی، از گیاهانی مثل سانسوریا استفاده کنید که شکلی بلند و قشنگ دارند و وضعیت نگهداری آن ‌ها نیز ساده است.

- دیوارکوب : یکی از کارهای بسیار قشنگ در دیزاین گیاهان به ویژه برای محیط آشپزخانه یا دیوار های خالی فضا کار، استفاده از دیوارکوب ‌هایی است که می ‌توانید از شیشه‌ های که بدون استفاده هستند بعنوان  گلدان به کار ببرید  و مدل گل ‌ها یا حتی سبزی خوراکی را در آن رشد دهید. این کار قشنگی خارق العاده ای به محیط شما می‌ دهد، به صورتی که هر بیننده‌ای به آن جذب می شود.

- استفاده از تراریوم: به کار بردن از بطری‌ های شیشه ‌ای برای کاشت یا همان تراریوم خیلی رایج شده است که البته ساخت آن همچنین کار چندان دشواری نیست. شما می‌توانید با جای دادن گیاهان کوچک درون تراریوم و گذاشتن آن روی میز های متفاوتی همچون میز کار، میز ناهار خوری، روی میز اپن یا کابینت جلوه جالب و جذابی به فضا منزل یا فضا کارتان بدهید.

- دیزاین گل‌ در حمام: با وجود این که خیلی از گیاهان در محیط های مرطوبی مثل حمام پر دوام نیستند، ولی شما می‌ توانید از گیاهان پر دوام مانند سانسوریا، آلوئه ورا، برگ عبایی و... در حمام خود به کار ببرید  تا محیط مشابه به اتاق ‌های ماساژ ایجاد نمایید.

- دیزاین قشنگ : شما می ‌توانید با هرس کردن علف های هرزه گیاهان، دیزاین های بخصوصی  به آن‌ ها بدهید و از آن‌ ها در بخش های متفاوت منزل و فضا کار خود استفاده کنید. یک ایده ویژه به عنوان دیزاین گل‌ هرس ‌شده، این است که دو گلدان را به یک صورت بخصوص هرس کنید و به طور قرینه در مکان هایی مثل اطراف مبل ‌ها، دو طرف فضا شومینه، پیرامون میز های محل کار و فضا ورودی شرکت خود جای دهید.

- دیزاین گل در تراس : اگر منزل آپارتمانی و تراس هر چند کوچکی در فضا کار خود دارید، پیشنهاد ما در مقاله دیزاین گل در فروش گل آنلاین به شما این است که از قفسه‌ ها بویژه قفسه ‌های چوبی مانند برای جای دادن مدل های گلدان‌ ها و گل‌ ها استفاده کنید و یک باغچه خیلی قشنک و تسکین دهنده قسمتی در محیط خود داشته باشید.

گیاهان مناسب برای فضا سر کار

استفاده از دیزاین گیاهان، علاوه بر این که فضا کار شما را قشنگ تر می‌ کند، در عین حال می‌ تواند بعد از چند ساعت کاری دشوار در عوض کردن روحیه شما اثرگزاری زیادی داشته باشد. ولی حقیقت این است که شما نمی‌ توانید از هر گیاهی در فضای کاری خود استفاده کنید.

به دلیل این که اولاً ممکن است که زیاد نمی ‌توانید سریع به آن ‌ها آب بدهید و احتمال دارد  بعضی  اوقات آب دادن به آن‌ ها را از یاد ببرید ، ثانیاً همواره چنین فضاهایی از نور کمتری دارا هستند. بنابراین لازم به ذکر است که در فضا کار از گیاهانی استفاده کنید که علاوه بر قشنگی، پردوام بالایی نسبت به کم نوری و کم آبی دارند.

گلدان مناسب : از دیگر موارد پر اهمیتی که در رابطه با دیزاین گیاهان در منزل و فضا کار وجود دارد، انتخاب گلدان خوب است که البته این حرکت بطور  سلیقه‌ای می‌ باشد. به عنوان نمونه، شما می‌ توانید از مدل های گلدان‌ های موجود در بازار استفاده کنید یا این که از وسایل بدون استفاده مثل قوری، سبد، کوزه و... به عنوان گلدان استفاده کنید.

به علاوه، همان‌ طور که گل ‌ها به گلدان احتیاج دارند، جا گلدانی همچنین در قشنگ تر کردن و جلوه دادن به گلدان نقش اساسی دارد. پایه گلدان یا جاگلدانی علاوه بر یاری کردن به بهتر نمایان شدن گلدان، محیط های مرتب و آنتیکی را در پیرامون خود ایجاد می‌ کند.

یکی از نظر های خوب از دید مقاله دیزاین گل در فروش گل آنلاین در استفاده از جا گلدانی این است که چند عدد جا گلدانی یک مدل را با ارتفاع‌ های مختلف در کنار هم جای دهید تا هر سه گل به یک شکل جلوه کنند.