سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ی دکوراسیون گل فروشی آنلاین

عوامل اثرگذار در دکوراسیون منزل

یکی از عوامل اثرگذار در دکوراسیون منزل،از نظر مقاله درباره ی دکوراسیون گل فروشی آنلاین انتخاب گل ‌ها و گیاهان پیرامون به طرز هماهنگ با دیزاین داخلی است. این که بدانید چه مدل گلی را برای چه مدل دیزاینی و در کدام قسمت خانه به کار ببرید، نکته خیلی پر اهمیتی است که دقت به آن، از اهمیت والایی برخوردار است و به شما یاری می ‌کند که خانه ‌ای قشنگ و دلباز داشته باشید.

ما در این مقاله درباره ی دکوراسیون گل فروشی آنلاین هدف داریم کمک هایی را در حیطه اثرگذاری دیزاین داخلی بر انتخاب گیاهان به شما ارائه دهیم. پس اگر شما هم دوستدار آن  هستید تا با استفاده از عناصر طبیعی، دیزاین خانه خود را قشنگ تر کنید، این مقاله را از دست ندهید.شما از راه این سایت می توانید گل را برای مراسمات متفاوت از جمله مناسبت ها و مراسم تولد و تسلیت ( تاج گل ترحیم ) به طرز آنلاین سفارش بدهید.

اهمیت استفاده از گل در دیزاین خانه : انتخاب گیاهان و گل ‌های پیرامون، کار زیاد دشواری نیست، امد یکی از فن ‌های پر اهمیت در دیزاین داخلی به شمار می رود که احتیاج دقت و ظرافت ویژه خود است. وجود گیاهان در منزل، شما را به طبیعت و آسایش آن نزدیک‌ تر می ‌کند وحس حالتان را شاداب ‌تر و خوشحال تر نگه می ‌دارد.

از دیگر خصوصیات وجود گل و گیاه در دیزاین داخلی می ‌توان به نکاتی مثل پرت کردن حواس تماشاچی از کم و کاستی‌ های خانه، کم کردن مدل های آلودگی ‌ها از پیرامون، رنگ دادن به پیرامون و ... در مقاله درباره ی دکوراسیون گل فروشی آنلاین اشاره کرد.

انتخاب گل برای فضاهای آپارتمانی : در منزل های آپارتمانی که همواره محیط اندکی برای چیدن گلدان روی زمین وجود دارد و از جهت دیگر حالت طاقچه ‌ای مدل در محیط آن ‌ها خیلی اندک دیده می‌ شود، اضافه کردن گل ‌ها و گیاهان به دیزاین، کار خیلی سختی می‌ باشد.

به همین علت پیشنهاد ما در مقاله درباره ی دکوراسیون گل فروشی آنلاین به شما این است که اگر در خانه آپارتمانی زندگی می ‌کنید و محیط کافی برای پرورش گل و گیاه ندارید، از گلدان‌ های دیواری قشنگ به کار ببرید. علاوه بر این، یک شیوه دیگر این است که روی هر کدام از میز های متفاوتی که در منزل قرار داده شده‌اند.

مثل میز ناهار خوری، میز کامپیوتر، میز تحریر و ... یک گلدان خوب با اندازه آن جای دهید.یکی از گل‌ های خوب برای پیرامون های آپارتمانی، گل آگلونما است که با برگ‌ های زیادی که دارا است، انتخاب خیلی خوبی برای اتاق‌ های کوچک، فضاهای آپارتمانی و اداری به حساب می ‌آید.

در کنار آن، مدل های دیگری از گل ‌های آپارتمانی که بیشتر گیاهانی سایه دوست هستند، وجود دارند که شما می ‌توانید با دقت به محیط موجود و سلیقه خود از هر کدام از آن ‌ها استفاده کنید. از مهمترین این گیاهان می‌ توان به مثال هایی مثل گیاه پول چینی، اکسالیس، زاموفیلیا، پرنده بهشتی، سانسوریا، پوتوس، گندمی، مدل های ساکولنت و کاکتوس، پیرومیا و فیکوس اشاره کرد.

با گیاهان به دیزاین داخلی خانه‌تان رنگ بدهید

اگر احساس می‌ کنید دیزاین خانه تان بی ‌روح است، گل‌ ها و گیاهان خیلی زیادی  وجود دارند که می ‌توانند به این مشکل پایان بدهید. در کنار گیاهان سبز رنگی که تازگی و و شادابی را به منزل شما می ‌آورند، می ‌توانید از گیاه که خیلی ها علاقمند ارکیده هستند که رنگ و سایه‌ های خیلی قشنگ در گلبرگ‌ هایش دارد، به کار ببرید.

علاوه بر این، فواید مهم ارکیده این است که در صورت مواظبت مناسب از طول عمر بیشتری دارا می ‌باشد.انتخاب گیاهان و گل‌ های فضاهای بروز : انتخاب گیاه برای فضا های مدرن، راحت تر از آن چیزی است که تصورش را کنید. برای چنین فضا هایی، خوب ترین گزینه، کاکتوس‌ ها و گیاهان شیره ‌دار هستند.

که با شکل بخصوص و خارق العادشان، قشنگی ویژه ای به فضا می ‌دهند. علاوه بر این، از خصوصیت های پر اهمیت این مدل گیاهان می‌ توان به نکاتی مثل عدم احتیاج به نگهداری ثابت، آب و نور زیاد، مقاومت و طول عمر زیاد اشاره کرد.

تعدادی دیگر از خوب ترین گیاهان برای دیزاین های داخلی مدرن در مقاله درباره ی دکوراسیون گل فروشی آنلاین عبارتند از :

- سانسوریا: شکل ساده این گیاه، آن را به مورد مناسبی برای دیزاین های مینیمال و بروز تبدیل کرده است.

- بامبو ها: بامبو ها از دیگر گیاهان مورد علاقه در دیزاین های بروز و امروزی هستند. این گیاهان همواره در فضاهای تاریک هم به درستی رشد می‌ کنند و به نور زیادی احتیاج ندارد.

- تراریوم: تراریوم ‌ها بویژه تراریوم ‌هایی که به طور آویزان نصب می ‌شوند، گزینه خوبی برای دیزاین داخلی بروز هستند.

- گل‌ ها و گلدان ‌های مشابه: برای داشتن یک دیزاین بروز و قشنگ می‌ توانید گلدان ‌های هم شکل که گل ‌هایی از یک مدل را در خود جای داده‌اند در بخش های متفاوتی از خانه جای دهید.

انتخاب گیاهان و گل‌ های پیرامون سنتی

انتخاب گیاهان و گل‌ های فضاهایی با دیزاین سنتی نسبت به دیزاین مدرن نسبتاً راحت تر است و دستتان در انتخاب گل، گلدان و محل جای گیری آن‌ ها باز تر است. به طور اساسی از نکات رایج مورد استفاده در دیزاین های سنتی می ‌توان به استفاده از گلدان ‌های آویز در سالن نشیمن، گلدان ‌هایی در اندازه‌ های مختلف با مدلهایی از گیاهان گل‌ دار رنگارنگ و چیدن گلدان روی راه پله نام برد.

گلدان ‌های کنار پنجره همچنین ایده خوبی  برای چیدن منزل هایی با دیزاین سنتی است.انتخاب گیاهان و گل‌ های فضای کار : یکی از پر اهمیت ترین نکات انتخاب گیاهان و گل ‌های محیط، انتخاب آن ‌ها با دقت به دیزاین فضای کار است. فضاهای کاری، محیط ‌هایی رسمی هستند و در دیزاین آن ‌ها همواره از رنگ‌ های کمتری به کار می برند.

به همین علت در درجه اول باید دقت کنید که برای چنین فضاهای، بیشتر از گیاهان آپارتمانی به کار ببرید  تا گیاهان گل‌دار. مورد دوم این است که اشخاص همواره کمتر می‌ توانند به گل ‌های فضای کار خود رسیدگی کنند، به همین علت پیشنهاد ما در مقاله درباره ی دکوراسیون گل فروشی آنلاین این است که گیاهانی که مقاومت زیادی دارند را انتخاب کنید. به عنوان نمونه استفاده از گیاهانی مثل آلوئه‌ورا، سانسوریا، کاکتوس و ... برای چنین فضاهایی توصیه می ‌شود.