سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ی دکوراسیون فروش گل آنلاین

گیاهانی که برای خانه ضرر ندارند

اگر شما هم به گفته مقاله درباره ی دکوراسیون فروش گل آنلاین مانند بعضی ها، سگ ها و گربه ها را جزئی از اعضای خانواده خود قبول دارید، باید در فراهم آوردن محیط و مکانی ایمن برای آن ها تلاش خود را پیش ببرید و هم نشین مناسب بین گل ها، گیاهان و حیوانات خانگی شما بوجود آورد؛ با ما همراه باشید .

در همین جهت مقاله درباره ی دکوراسیون فروش گل آنلاین سعی کرده است با فراهم آوردن مطالبی  در باره گل ها و گیاهان سمی برای حیوانات خانگی، شما را در جهت این هدف کمک کندبه خوبی می دانید که گل ها و گیاهان از لذت بخش ترین چیزهایی هستند که  روحیه بخش در هر منزلی هستند که سبب می شوند روح تازه ای از خوشحالی و شادابی و آرامش در خانه بوجود آورده.

ولی آیا تا به امروز به ذهنتان خطور کرده است که کدام گل ها و گیاهان برای حیوانات خانگی شما آسیب زننده و سمی و کدام یک کاملا بی ضرر می باشند ؟ ما بر این باوریم  که با حضور گل ها و گیاهان در فضا خانه، کنجکاوی این اعضای کوچک خانه نیز برانگیخته خواهد شد.

به همین علت خیلی مهم است که اطلاع داشته باشید کدام گیاهان برای آن ها آسیب زننده و کدام یک کاملا بی ضرر می باشند . در آغاز به معرفی گل ها و گیاهانی که دوستدار پت شما می باشند در مقاله درباره ی دکوراسیون فروش گل آنلاین می پردازیم.

گل ها و گیاهان دوستدار به شما

1- گیاه گندمی

Spider plant یا به اسم گیاه گندمی که متعلق به  جنوب غربی آفریقا ست و گیاهی  که سریع رشد می کند و همچنین پر دوام به شمار می آید، از جمله گیاهان بی ضرر برای پت شما می باشد؛ با خیال آسوده می توانید آن را در فضا خانه و در پیش سگ و گربه خود نگهداری کنید و نگرانی از جهت سمی بودن آن نداشته باشید .

2- گل سنگ

polka dot plant یا اسم آن گل سنگ، از دیگر گیاهان علاقه مند و پرطرفدار است  که در فضا خانه که از پت نگهداری می شود. این گیاه قشنگ نیز از جمله گیاهان بی ضرر برای پت های شما به شمار می آید .

3- بنفشه آفریقایی

این گیاه مخملی خیلی محبوب و علاقه مند هستند که متعلق به نواحی گرمسیری آفریقا ست، از دیگر گیاهانی است که در لیست گیاهان بی ضرر برای پت ها قرار می گیرد و از نظر مقاله درباره ی دکوراسیون فروش گل آنلاین این سبب خوشایندی طرفداران این گیاه قشنگ می باشد.

4- اطلسی

گیاهی که که متعلق به  آمریکای جنوبی است و اسم علمی آن petunia می باشد، از دیگر گیاهان لیست ما قسمت بندی می. شود که برای پت شما کاملا بی ضرر می باشد و می توانید در فضا منزل در کنار حیوان خود، از آن نیز نگهداری کنید .

5- ارکیده

یکی دیگر از گیاهان محبوب در فضا منزل که از بعد دکوراتیو نیز گیاه با ارزشی به شمار می آید و می توان با آن دیزاین کرد. ارکیده از دیگر گیاهانی است که برای پت ها بی ضرر است و می توانید در فضا منزل با خیال راحت از آن  نگهداری کنید و یا برای اشخاصی که از پت در فضا خانه خود نگهداری می کنند، کادو ببرید؛ به یقین از این هدیه با ارزش شما خوشحال خواهند شد.

6- آفتابگردان

بی دلیل نیست که این گل قشنگ از پرطرفدار ترین گل ها بیت طرفداران و علاقه مندان گل و گیاهان به شمار می آید و جای گرفتن آن در لیست گل ها و گیاهان بی ضرر برای پت ها نیز سبب افزایش علاقه مندی این گل قشنگ و محبوب شده است .

7- ژربرا

این گل محبوب و قشنگ که در رنگ های خیلی مختلفی نیز عرضه می شود، یکی دیگر از گل های لیست بی ضرر ماست که می توانید با دقت به این موضوع با خیالی راحت از آن در فضا خانه در کنار پت خود نگهداری کنید ؛ بی دلیل نیست که اختلاف رنگ این گل قشنگ سبب خوشحالی پت شما نیز همچنین خواهد شد.

و به طوری که که آن را برای دوستان خود که در فضا خانه از پت نگهداری می کنند، کادو ببرید،و خیلی از کادو شخصی سازی شده شما شاد می شوند.

8- آلسترومریا

این گل قشنگ که در زمره گل های پردوام نیز بخش بندی می شود، از مهمترین دیگر گل هایی است که در لیست گیاهان بی ضرر برای پت ها بخش بندی می شود، از این جهت می توانید به همراه پت خود تا مدت های بیشتری  در فضا خانه از تماشای آن به وجد بیایید .

9- رز

رزها در همه دنیا معروف هستند و گل ها و سمبلی از دوستی و عشق و علاقه  به شمار می آیند.خوب است که در مقاله درباره ی دکوراسیون فروش گل آنلاین بدانید که این گل خیلی پرطرفدار و محبوب از جمله گل هایی است که برای پت های شما بی ضرر می باشد. البته لازم به گفتن است چند نژاد مختلف این گل، از جمله نژاد های سمی برای پت بخش بندی می شود.

که به علت نبود آن ها در بازار و نادر بودنشان، از اسم آن ها جلوگیری به عمل آمد. لازم گفتن است که گل رز به علت اینکه در خیلی از کشورهای دنیا نمادی از علاقه و عشق و دوست داشتن به شمار می آید، از نظر تعداد و رنگ شامل استاندارد هایی برای کادو دادن نیز به شمار می رود.

10- ژیپسوفیلا

ژیپسوفیلا یا نام دیگر آن عروس خارجی از جمله گل های آسیب زننده برای سگ ها و گربه ها ی شماست. اگرچه این گل از مورد علاقه ترین گل ها بویژه بین عروس خانم هاست و در مناسبت های مختلفی نیز استفاده می شود اما باید دقت داشت که سلامت پت شما از درجه زیادی دارا است. بعد مراقبت این گل محبوب و قشنگ باشید .

11- لاله

اندازه سم موجود در گلبرگ های گل لاله تقریبا از دیگر اجزای این گل زیادتر است و  بطور خوردن حتی اندازه ای از این گل بواسطه سگ یا گربه شما، احتمال دارد سم وارد شده، سبب تحریک بافت های دهان و مری پت شما شود و سلامت آن ها را با تهدید روبرو کند؛ از این جهت مواظبت جویده شدن این گیاه بواسطه پت های خود باشید .

12- استرلزیا

استرلزیا یا اسم دیگر آن پرنده بهشتی، از سایر گل هایی است که در مقاله درباره ی دکوراسیون فروش گل آنلاین آمده لست  که حتما دور از سگ و گربه ها قرار گیرد  به دلیل اینکه سمی که وجود دارد در این گل می تواند به سیستم گوارش پت شما ضرر برساند و سلامت آن ها را با تهدید روبرو کند .