سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل های عروسی گل فروشی آنلاین

گل های عروسی

از نظر مقاله گل های عروسی گل فروشی آنلاین خیلی از عروس و دامادها مطمعنا می دانند که قرار است از چه گل هایی در تزیین و طراحی عناصر و المان های جشن عروسی خود به کار ببرید، ولی هستند اشخاصی که برای این منظور، به پیرو کمک های کلی و کاملی می گردند تا بدین راهبرد بتوانند انتخابی مناسب بر اساس معیار های استاندارد داشته باشند.

در این مقاله گل های عروسی گل فروشی آنلاین همراهمان باشید تا به معرفی علاقمندترین گل های مجالس عروسی بپردازیم؛ علاوه بر این، ما در این مقاله سعی خواهیم کرد علاوه بر معرفی این گل های محبوب و علاقمندان، به کاربرد آن ها در مجالس و جشن عروسی شما همچنین اشاره کنیم .

آنمون

بیایید از این گل قشنگ آغاز کنیم. آنمون را می توان در فصل بهار در طراحی گل مجالس عروسی خود استفاده کرد. این گل قشنگ با بافت ریز در رنگ های سفید، صورتی و بنفش پیدا می شود. اگر در مجلس عروسی خود برای تم سفید و مشکی برنامه ریزی کرده اید، آنمون برای دیزاین این محیط مناسب ترین مورد احتمال برای شما می باشد.

گلبرگ های سفید با هسته ی مشکی رنگ آن، خوب ترین گل برای دیزاین این مدل از برگزاری مجالس عروسی است. گلبرگ های این گل خیلی نازک است و در تزیین های فانتزی و اکسسوری های عروس و داماد به درستی پاسخگو ست .از آنمون در کدام یک از المان های طراحی گل و مجلس عروسی خود می توانیم استفاده کنیم ؟

قشنگ ترین بخشی که می توان در طراحی گل مجلس عروسی از آنمون به کار برد، دسته گل عروس و همینطور گلی است که در کت داماد جای می گیرد که  به  "بوتونیر" معروف است . بطوری که که هدف دارید از آنمون در مجلس عروسی خود استفاده کنید، تلاش کنید در این دو المان از این گل قشنگ بیشترین بهره را ببرید.

آلسترومریا

این گل در همه فصول سال وجود دارد و می توانید در رنگ های خیلی مختلفی آن را پیدا کنید و یقین پیدا کنید در هر سبکی از برگزاری مجالس، می توانید از این رنگ های مختلف استفاده کنید. آلسترومریا با بافت ریز و پر دوام خوبی که دارد، معمولا یکی از مورد های اصلی دیزاینر ها در مجالس عروسی بوده است.با ما در محتوای گل های عروسی گل فروشی آنلاین همراه باشید.

و در المان های مختلف استفاده شده است. علاوه بر انتخاب دیزاینر ها ، به علت بافت ریز و دوام زیاد، این گل معمولا جزو انتخاب های اساسی عروس و داماد ها همچنین قرار گرفته است .از آلسترومریا به علت بافت آن می توان در دسته گل عروس، کیک عروسی و دیزاین گل های روی میز میهمانان به کار می برد.

همینطور از گل های خیلی غنچه آلسترومریا، می توان در ترکیب با سایر گل ها، برای دیزاین گل روی کت داماد استفاده کرد .

شیپوری

شیپوری از دید مقاله گل های عروسی گل فروشی آنلاین سایر گل های مورد علاقه عروس و داماد ها تقسیم بندی می شود. این گل در دو مدل بافت ریز و درشت پیدا می شود که کاربرد هریک در تشریحات این قسمت آورده شده است .شیپوری در دو اندازه مختلف پیدا می شود. از بافت ریز و مینیاتوری آن می توانید برای دیزاین و طراحی گل دسته گل عروس ، طراحی گل کیک عروسی و گل روی کت داماد، به کار ببرید.

از بافت بزرگ این گل همچنین می توانید برای دیزاین المان های فضای برگزاری مجلس عروسی استفاده کنید .

لاله

گل لاله همچنین از سایر گل های که در مقاله گل های عروسی گل فروشی آنلاین آمده است و  مورد علاقه عروس خانم ها است. این گل که در رنگ های مختلفی عرضه می شود، یک انتخاب مناسب برای سبک کلاسیک برگزاری مجالس است .از لاله در کدام یک از المان های طراحی گل و مجلس عروسی خود می توانیم استفاده کنیم ؟

از گل لاله می توان به دید طراحی گل فضا برگزاری جشن عروسی استفاده کرد. اگرچه بعضی اوقات دیده می شود از آن در دسته گل عروس همچنین استفاده می کنند اما سفارش می کنیم از این گل قشنگ در طراحی گل فضا مجالس عروسی به ویژه گلدان های نقاط متفاوت در ترکیب با المان هایی که می شود دیزاین کرد به کار ببرید.

هورتانزیا

هورتانزیا بهترین گل برای پر کردن محیط عروسی شما است. این گل به علت بافت بزرگ بخش سر خود، انتخابی مناسب برای المان های فضایی است. هورتانزیا در رنگ های بنفش، آبی، صورتی و سفید پیدا می شود .هورتانزیا به علت بافت بزرگ خود خوب برای گل آرایی المان های فضایی مراسم عروسی از شامل آرک و گل های جایگاه عروس و داماد می باشد .

لیسیانتوس

یکی دیگر از گل های مورد علاقه مجالس و طراحی گل مراسم عروسی لیسیانتوس است. این گل به علت بافت و دوام خوب ساقه، یکی از مورد های خوب برای طراحی گل جشن عروسی بخش بندی می شود .از گل لیسیانتوس می توان بعنوان کاربرد برای دسته گل عروس، بوتونیر داماد، گل های روی کیک و دیگر المان های فضایی بهره برد .

ژیپسوفیلا

بدون دلیل، رنگ و بافت گل های کوچک ژیپسوفیلا، دل هر عروسی را خواهد ربود. بدون دلیل همه علاقه دارند از این گل در مجالس خود استفاده کنند، به دلیل فرم و رنگ خیلی خوب این گل می تواند مناسب ترین انتخاب برای دیزاین المان های مراسم عروسی شما باشد .

گل ژیپسوفیلا که در مقاله گل های عروسی گل فروشی آنلاین آمده است می توانید آن را به عنوان گل اصلی در دیزاین دسته گل عروس و یا بوتونیر داماد و یا هر مدل دیگری برای عروس خانوم، که شامل تاج سر و یا مچ بند عروس به کار ببرید .

ارکیده

بدون ابهام ارکیده در هر مدل خود، ستاره هر مراسم عروسی است و سمبلی از آنتیک ترین در دیزاین و طراحی گل مجالس شما به شمار می آید. دلیلی نیست که این گل در همه مناطق جهان یکی از آنتیک ترین و بویژه ترین گل ها به حساب می آید که در نژاد های مختلفی پیدا می شود که هر یک از آن ها برای طراحی گل مراسم عروسی شما، انتخابی مناسب است .