سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل فروشی آنلاین مجلل

همه چیز درباره ی گل فروشی آنلاین آی لیلیوم

گل فروشی آنلاین مجلل آی لیلیوم مجموعه ای است که از سال های پیش به منظور تامین نیاز مردم و نیز بخش از بازدیدکنندگانی که دارای سلایق کم یاب می باشند دور هم جمع شده اند.این شرکت با کمک گرفتن از نیروهای کار بلد و کارشناس و همچنین با کمک گیری از چندین تولید کننده داخلی و همچنین تیم حرفه ای تزئین گل توانسته با داشتن اطمینان تمام و کمال در راه خود ثابت قدم بماند.

مدیران این شرکت،گل فروشی آنلاین مجلل آی لیلیوم را با رویکردی مختلف در صنعت گل آرایی به شکل خاص و همچنین کیفیتی بالا به  همراه تنوع بالا در انواع گل ها راه اندازی نموده اند،تلاش در این داریم که با آغاز این سرویس قادر در این باشیم که علاقه آن بخش از مشتریانی را که به دنبال انواع گل های کم یاب و یا نا یاب با گل آرایی مختلف هستند را با به کار گیری از روش های مدرن در گل فروشی را تامین نماییم.

پس از نظاره کردن قیمت های عادی تر انواع گل به خصوص در مناسبت های مهم در گل فروشی آنلاین مجلل آی لیلیوم نباید شگفت زده بشوید. در کل کار گل و گل فروشی در مغازه ها ضرر های زیادی دارد و بنابراین این نکته هم خود باعث افزایش قیمت تمامی گل ها می شود.کارشناسان ما در آی لیلیوم 24 ساعته هستند تا اکثر انواع گل های خاص ای را که مشتریان به دنبال آن ها می باشد را مشخص کرده و طبق مهندسی به میزان کامل بیاورند تا دیگر ضرری در کار نباشد.

و اما گل فروشی آنلاین مجلل حقیقتا همان مغازه گل فروشی می باشد که شما در خیابان ها به آن ها نگاه می کنید. اما با این تناقض که در بستر یک نمایشگاه مجازی کالا های خود را با میزان هزینه و توضیحات هر کدام از کالا ها در معرض دید و گزینش تمام بادیدکنندگان قرار می دهد و دیگر لازم نیست که تمامی مردم برای خرید گل های مورد علاقه خود مراجعه حضوری به مغازه های گل فروشی داشته باشند.

بهره گیری از گل فروشی هایی که به صورت مجازی فعالیت دارند چه به صورت کسب و کار در اپلیکیشن ها و یا کسب و کار در سایت ها و یا حتی در کانال های تلگرام و یا صفحه ی شخصی اینستاگرام می باشند هم به نفع مشتری و هم به نفع گل فروش می باشد.گل فروشی آنلاین مجلل از این رو به نفع همه چه خریدار و چه فروشنده می باشد چون:

  • با وجود شلوغ بودن حجم بالای ماشین ها در سطح شهر و نیز حجم بالای آلودگی هوا در به خصوص شهر تهران و همچنین در شهرهای صنعتی که حجم بالایی افراد در آن ها زندگی می کنند بهترین روش برای صرفه جویی در زمان، پول و انرژی بهره گیری از سرویس های غیر حضوری می باشد. پس ایده شرکت آی لیلیوم به شما بهره گیری از سرویس هایی آنلاین آی لیلیوم که هم می توان از اپلیکیشن و سایت و فضای مجازی نام برد استفاده نمایید.
  • گل فروشی هایی که به صورت اینترنتی و مجازی فعالیت دارند قیمت های بسیار پایین تری نظیر: ( ضرر و زیان های گل ، برق ، آب ، مالیات ، قسط اجاره و ...)  از گل فروشی هایی که تک و توک در سطح شهر هستند دارند، پس قادر به این می باشد که روی هزینه ها، کیفیت و کمیت گل تاثیر بسیار بالایی داشته باشد این به این معناست که مغازه دار قیمت ضرر خورده خود را روی جنس های خود می گذارد ولی چون همین کار به صورت آنلاین این ضرر ها را ندارد پس قیمت های طبیعتا پایین تری را عرضه می کنند.
  • گل فروشی آنلاین مجلل آی لیلیوم این قابلیت را دارد تا به میزان سفارش روزانه و یا حتی ساعتی خود گل آماده کند پس ضرر هایی از قبیل ماندن و پژمرده شدن گل وجود ندارد و قطعا گل هایش کاملا با طراوت و نیز از تولید به مصرف می باشد. از سمتی حجم بالایی از گل ها را در کلا های خود استفاده می کند زیرا انواع گل ها را به شکل یک جا یه به عبارتی عمده تهیه خواهد کرد و تعدادی شاخه گل غیر قابل استفاده به کارش نمی آید پس قسمتی از آن ها را که نیاز دارد می فروشد و قسمت دیگر را به صورت ترکیبی در دسته گل های دیگر استفاده می کند.

نکاتی در زمینه آی لیلیوم

شما قادر به این هستید تا هر نوع گلی که در آی لیلیوم موجود می باشد را از ما طلب بکنید!!! از جمله خدماتی را که آی لیلیوم به شما ارائه می کند را می توانیم از قبیل رو به رو نام ببریم :قبول کردن سفارش های سایت به صورت گل شاخه ای در انواع رنگ های متفاوت ، هزینه کل گل ها در اندازه های مختلف به عبارت دیگر می توان گفت شما عزیزان قادر به این هستید تا به هر اندازه و رنگ با پایین ترین هزینه و به همراه بالاترین کیفیت فقط با چند کلیک و یا لمس گوشی خود به محصول مورد علاقه خود دست یابید.

از دیگر خدماتی که آی لیلیوم برای مشتریان خود انجام می دهد می توانیم از مواردی همچون رو به رو را نام ببریم : از راه تماس با کارمندان بخش پشتیبانی زمان دقیق تحویل کالا ی خود را به سرعت پیگیری نمایید،قابلیت ارسال انواع مختلف دسته گل در کل روز های سال حتی روز های تعطیل رسمی ، ارسال گل هایی به صورت شاخه ای و یا گل هایی که به صورت تکی گرفته تا به تعداد نامحدود با قیمت عمده فروشی و در نهایت ارسال گل هایی با بالاترین سطح طراوت را می توان نام برد.

 در آخر باید بگوییم در امروزه روز هایی که در مراسم های خاصی از قبیل روز های مادر و یا پدر و یا انواع دیگر مراسم هایی که در مغازه های گل فروشی نمی شود از شدت شلوغی نفس کشید بهره گیری از یک جور گل فروشی آنلاین که در انواع مراسم ها گل ها و یا دسته گل هایی متناسب با آن جور شرایط را تهیه می کند حرف اول و کلیدی را میزند.